ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ و ثبت پتنت استایلوس مجهز به میکروفون

کمپانی سامسونگ اخیراً موفق به دریافت پتنت مربوط به یک قلم استایلوس، با توانایی تشخیص سطح الکل بدن و همچنین مجهز به یک میکروفون شده که بخش انتهایی آن قابل تا شدن است. میکروفون موجود ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۳:۱۵

کمپانی سامسونگ اخیراً موفق به دریافت پتنت مربوط به یک قلم استایلوس، با توانایی تشخیص سطح الکل بدن و همچنین مجهز به یک میکروفون شده که بخش انتهایی آن قابل تا شدن است.

میکروفون موجود در استایلوس مورد بحث، در حالت عادی با بیرون کشیدن و تا کردن قلم در دسترس قرار می گیرد اما در صورت حضور قابلیت های ارتباطی میان S Pen و تلفن همراه، طرح جدید به احتمال زیاد برای خبرنگاران جالب توجه خواهد بود.

احتمال بهره گیری از یک میکروفون تاشو در استایلوس S Pen نوت 9 وجود دارد

لازم به ذکر است که پتنت مورد بحث سال گذشته به اداره ثبت پتنت آمریکا تسلیم شده و اخیراً مجوز بهره برداری از آن برای سامسونگ صادر شده است؛ اما همان طور که می دانید، چنین پتنت هایی بیشتر به منظور حفاظت از دارایی های معنوی به ثبت رسیده و در اکثر اوقات به محصول نهایی راه پیدا نمی کنند.

البته گفتنی است بر اساس تحلیل های موجود، احتمال بهره گیری از یک میکروفون تاشو در استایلوس S Pen وجود داشته و ممکن است سامسونگ، این ویژگی را در فبلت گلکسی نوت 9 خود ارائه کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • کتیبه سپید
    کتیبه سپید | ۲۵ مرداد ۱۳۹۶

    بالاخره مغزش به کار افتاد که خلاقیت رو در ساخت نوت ها برگردونه؟

مطالب پیشنهادی