ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دوربین پوشیدنی FrontRow معرفی شد؛ گجتی گران قیمت برای کاربران حرفه ای

شرکت Ubiquiti Networks که بیشتر در حوزه ابزارهای پیشرفته شبکه وای-فای فعالیت می کند، به تازگی از محصول جدیدی به نام FrontRow رونمایی کرده که یک دوربین پوشیدنی به شمار می رود. این وسیله را ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ | ۲۳:۵۹

شرکت Ubiquiti Networks که بیشتر در حوزه ابزارهای پیشرفته شبکه وای-فای فعالیت می کند، به تازگی از محصول جدیدی به نام FrontRow رونمایی کرده که یک دوربین پوشیدنی به شمار می رود.

این وسیله را می توان مانند یک گردنبند به گردن آویخت و با استفاده از آن به ثبت تصویر و ویدیو یا پخش زنده پرداخت. در FrontRow نمایشگری لمسی تعبیه شده و از آنجا که مبتنی بر اندروید است، می تواند چندین اپلیکیشن مختلف از جمله قطب نما یا اسپاتیفای را به اجرا درآورد.

شارژدهی این وسیله در حالت آماده باش، برابر با 50 ساعت عنوان شده ولی در حالت پخش زنده یا ضبط تصویر، حداکثر دو ساعت دوام می آورد. در نرم افزار این دوربین، حالت تایم لپس هم وجود دارد که به مدت حداکثر 16 ساعت، هر چند ثانیه عکس می گیرد و آنها را به صورت ویدیو با یکدیگر ترکیب می کند.

FrontRow دو دوربین دارد؛ دوربین اصلی آن 8 مگاپیکسلی با میدان دید 148 درجه است و ویدیوهای تمام اچ دی را ضبط می کند، و دوربین دوم با حسگر 5 مگاپیکسلی، میدان دید کوچک تری دارد. 2 گیگابایت حافظه رَم و 32 گیگابایت حافظه داخلی، سخت افزار اصلی این گجت را تشکیل می دهند که از طریق وای-فای یا بلوتوث با موبایل ارتباط برقرار می کند.

شرکت Ubiquiti برای این وسیله کاربردی که حتماً دل کاربران اینستاگرام را خواهد ربود، قیمت سنگین 400 دلاری را تعیین کرده و در حال حاضر فقط رنگ مشکی آن از طریق وب سایت آمازون به فروش می رسد. علاقه مندان به نسخه رز گلد FrontRow باید اندکی منتظر بمانند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • موبایل باز بدون تعصب
    موبایل باز بدون تعصب | ۲۶ مرداد ۱۳۹۶

    چه کاربردی داره!؟! ؟؟! ؟

    • مهدی طوسی
      مهدی طوسی | ۲۶ مرداد ۱۳۹۶

      برای کسایی که تو اینستا پخش زنده میزارند خوبه

مطالب پیشنهادی