ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اطلاعات جدید از کتابچه تبلیغاتی گلکسی نوت 8 لو رفت

جای توضیح نیست که گلکسی نوت 8 در راه است و تا چند روز دیگر هم رسما معرفی می شود. اما حالا اخیرا تصاویری لو رفته که مربوط به کتابچه تبلیغاتی این موبایل است و ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۷:۱۵

جای توضیح نیست که گلکسی نوت 8 در راه است و تا چند روز دیگر هم رسما معرفی می شود. اما حالا اخیرا تصاویری لو رفته که مربوط به کتابچه تبلیغاتی این موبایل است و در آن اطلاعاتی مفید به چشم می خورد.

می دانیم که نوت 8 از دو دوربین در بخش پشتی بهره می برد اما اینکه ترکیب دوربین ها چطور کار می کنند مشخص نبود. در این باره شایعات اخیر می گفتند که این موبایل به لنز تله فوتو با قابلیت ثبت تصاویر پرتره مجهز است و در این کتابچه بر آن تاکید شده.

در صفحه اول گفته شده که گلکسی نوت 8 از نمایشگر 6.3 اینچی QHD+ بهره می برد (در واقع 2960 در 1440 پیکسل)، دارای اسکنر عنبیه چشم، صورت و اثر انگشت بوده و در برابر آب و غبار نیز مقاوم است. دوربین دوگانه و قلم S هم که دیگر از ملزومات هستند.

لنز تله فوتو تا دو برابر زوم اپتیکال را امکان پذیر می سازد که البته نسبت به سه برابر شایعه شده کمتر است. هر دو لنز از گشودگی f/1.7 برخوردارند که برای ثبت تصاویر در تاریکی بسیار می تواند موثر باشد، مشکلی که دوربین آیفون 7 پلاس با آن دست و پنجه نرم می کند. همچنین در این کتابچه تایید شده که دو لنز مجهز به لرزشگیر تصویر اپتیکال هستند.

در مورد قلم مخصوص موبایل نیز گویا شاهد هیچگونه تغییری نیستیم و امکانات آن همانند گذشته است که البته موضوع ناراحت کننده ای نیست؛ S Pen همین حالا هم معرکه است. این موبایل در تاریخ 1 شهریور ماه به صورت رسمی معرفی خواهد شد. در انتها تصاویر لو رفته از کتابچه را مشاهده می کنید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی