ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل Nokia 8 شرکت نوکیا
تکنولوژی

موبایل بعدی نوکیا نمایشگری بزرگتر از Nokia 8 خواهد داشت

همین چند روز قبل بود که کمپانی «HMD Global» به عنوان مالک برند نوکیا از نخستین پرچمدار اندوریدی خود Nokia 8 رونمایی کرد. به همین مناسبت و در گفتگو با یک وبسایت روسی، یکی از مقامات ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۲:۳۰

همین چند روز قبل بود که کمپانی «HMD Global» به عنوان مالک برند نوکیا از نخستین پرچمدار اندوریدی خود Nokia 8 رونمایی کرد. به همین مناسبت و در گفتگو با یک وبسایت روسی، یکی از مقامات این کمپانی اعلام کرد که اسمارت فون بعدی این برند نمایشگری باز هم بزرگتر خواهد داشت.

موبایل بعدی نوکیا یک فبلت خواهد بود

با توجه به ابعاد ۵.۳ اینچی نمایشگر جدیدترین محصول نوکیا، می توان انتظار داشت که موبایل بعدی این برند یک فبلت خواهد بود. ضمن این که این مقام HMD Global در خلال صحبت های خود اشاراتی هم در خصوص نمایشگر بدون حاشیه داشته است. گزینه ای که به نظر می رسد برای یک فبلت بی نهایت مناسب باشد.

یک نمایشگر بدون حاشیه می تواند ابعاد بدنه موبایل را تا حد قابل توجهی کاهش دهد. بدین ترتیب می توان یک نمایشگر حدود ۶ اینچ را در بدنه یک موبایل با نمایشگر ۵.۳ اینچی جای داد.

البته مدیر بازاریابی HMD Global معتقد است که نمایشگر تمام صفحه در حال حاضر یک ضرورت محسوب نمی شود. به خصوص که مقامات کمپانی به دنبال عرضه موبایل هایی هستند که «همه پسند» باشند.

او در مقابل این سوال که بسیاری از کمپانی های بزرگ چون سامسونگ، ال جی، شیائومی و هوآوی به سمت حذف حاشیه های پنل نمایشگر در محصولات خود رفته اند می گوید که نوکیا هرگز از آن دست برندهای نبوده که دنباله روی دیگران باشد. او می گوید: «ما فارغ از تمام این ها، تنها روی چیزی تمرکز می کنیم که به صلاح کاربرانمان باشد.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • kamran naseri
    kamran naseri | ۲۷ مرداد ۱۳۹۶

    راحت میشه مارک پراید رو کند جاش مارک بنز رو چسبوند ، این نوکیا اون نوکیا قدیم نیست

    • هومن رمضانی
      هومن رمضانی | ۲۹ مرداد ۱۳۹۶

      سلام دوست گرامی شرکت hmd global یک شرکت فنلاندی است که مدیران آن کارمندان سابق شرکت نوکیا هستند و مطمئن باشین تازع اول راهه و برنامه خوبی برای آینده تکنولوژی‌ و نوکیا دارند

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی