ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تبلت Galaxy Tab A 8.0 سامسونگ تأییدیه TENAA را دریافت کرد

طبق تأییدیه TENAA، معادل چینی کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا (FCC) مدل 2017 تبلت Galaxy Tab A 8.0 سامسونگ به زودی وارد بازار می شود. با وجود آنکه به خاطر استقبال مردم از اسمارت فون های بزرگ از ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۵:۰۰

طبق تأییدیه TENAA، معادل چینی کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا (FCC) مدل 2017 تبلت Galaxy Tab A 8.0 سامسونگ به زودی وارد بازار می شود. با وجود آنکه به خاطر استقبال مردم از اسمارت فون های بزرگ از محبوبیت تبلت ها به میزان زیادی کاسته شده، اما تبلت های جدید هر سال به صحنه قدم می گذارند و سامسونگ هم تلاش می کند که با ارائه مدل های مختلف از این دیوایس ها پاسخگوی تمام نیازهای مردم با هر سطحی از توانایی مالی باشد.

با توجه به این که تبلت جدید شرکت کره ای به تازگی مجوز TENAA را دریافت کرده، می توان گفت که با انتشار آن در بازار فاصله زیادی نداریم. سازمان TENAA هیچ گونه مشخصاتی را در مورد تبلت آینده سامسونگ فاش نکرده جز این که شماره مدل آن SM-T385C است. البته به جز این تصویری هم از پنل جلویی دستگاه منتشر شده که طراحی کلی آن را به نمایش می گذارد.

انتظار می رود که تبلت Galaxy Tab A 2017 بازار تبلت های اقتصادی را هدف گرفته باشد

اما مطابق اطلاعات فاش شده قبلی، انتظار می رود که Galaxy Tab A 2017 بازار تبلت های اقتصادی را هدف گرفته باشد. پیش بینی ها از این موضوع حکایت می کنند که تبلت مذکور دارای یک نمایشگر 8 اینچی با رزولوشن 1200x800 پیکسل بوده و از یک پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون 427 با سرعت 1.4 گیگاهرتز برای هر هسته بهره می برد.

رم دستگاه هم احتمالا 2 گیگابایت، حافظه داخلی 16 گیگابایت و دوربین عقب و سلفی هم به ترتیب 8 و 5 مگاپیکسلی خواهند بود. با توجه به این مشخصات انتظار می رود که Galaxy Tab A 2017 دستگاه ارزان قیمت و مقرون به صرفه ای باشد. همچنین پیش بینی ها حاکی از آنند که تبلت مذکور احتمالا به طور پیش فرض از اندروید 7.0 نوقا برخوردار خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • محمد رضا
    محمد رضا | ۲۷ مرداد ۱۳۹۶

    اگه خوب باشه به عنوان گ‌وشی استفاده می کنم

  • ali karami
    ali karami | ۲۷ مرداد ۱۳۹۶

    اخه این الان ب چ درد مردم میخوره با این همه تنوع ک هست؟

مطالب پیشنهادی