ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ زلاتان به رقابت با رونالدو می رود

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۸:۰۰

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

Zlatan Legends

Cristiano Ronaldo: Kick'n'Run نه تنها یکی از سرگرم کننده ترین بازی های موبایل بود بلکه نشان داد که اپلیکیشن های با محوریت سلبریتی ها هم حتی می توانند جذاب باشند و حالا Zlatan Legends آمده تا رقابت های دنیای واقعی زلاتان و رونالدو را به تلفن های هوشمند بکشاند. ساخته استودیوی Isbit Games عنوانی ورزشی با ته مایه های سبک آرکید و تخیلی بوده و حالا در نقش زلاتان باید سعی کنید بیشترین رکورد ممکن را بزنید. Zlatan Legends فعلا با بازخوردهای مثبتی رو به رو شده است و احتمالا به زودی شاهد ورژن اندروید هم خواهیم بود.

لینک دانلود نسخه iOS

Final Fantasy Awakening

با وجود اینکه بیش از Awakening بازی های اکشن/نقش آفرینی گوناگونی از سری فاینال فانتزی عرضه شده بود اما این نخستین بار است که اسمارت فون ها میزبان عنوانی با این سبک از فاینال فانتزی هستند. پیش از انتشار Awakening، تمام اپلیکیشن های موبایل این بازی نقش آفرینی شرقی بودند و حالا جدیدترین ساخته استودیوی Perfect World آمده تا با یک گیم پلی متفاوت نسبت به گذشته موفقیت های فراوان Mobius Final Fantasy را ادامه دهد.

Awakening عنوانی آنلاین بوده و باید به جنگ با بقیه بازیکن ها بروید. بر خلاف نسخه های پیشین که در آن ها مبارزات به صورتی نوبتی دنبال می شدند، در Awakening نبردها همزمان هستند و بنابراین با حرکت یا جادوهای مختلف می توانید دشمنان را از پا در بیاورید. برای کسانی که خیلی علاقه مند به نقش آفرینی ژاپنی نیستند، Awakening با المان های غربی خود و البته الهام از سبک محبوب hack-and-slash می تواند جذاب باشد.

لینک دانلود نسخه iOS - لینک دانلود نسخه اندروید

Shadow Fight 2 Special Edition

نزدیک به سه ماه تا عرضه جهانی Shadow Fight 3 [بازی به صورت محدود برای منطقه کانادا منتشر شده است] زمان باقی مانده و استودیوی NEKKI برای کاهش عطش طرفداران روز گذشته نسخه ویژه قسمت دوم این مجموعه معروف را به انتشار رساند. عنوانی مبارزه ای که نسبت به ورژن اصلی، مرحله های داستانی بیشتری داشته و توسعه دهنده برای ارائه یک تجربه سرگرم کننده تر حتی روی گرافیک هم کار کرده است. جدا از اینکه به علت پولی بودن این نسخه، خبری از نوار انرژی یا تبلیغات خسته کننده نیست.

لینک دانلود نسخه اندروید

Egglia: Legend of the Redcap

راستش را بخواهید در هفت سنگ هفته گذشته می خواستیم به Egglia: Legend of the Redcap بپردازیم ولی به علت تعدد بازی های خوب، تصمیم گرفتیم معرفی آن را با این هفته موکول کنیم. مهمترین دلیلی که Egglia از همان معرفی رسمی تا هنگام انتشارش خیلی سر و صدا کرد، تیم توسعه دهنده بود که پیش از این روی Kingdom Hearts و سری Mana که سال گذشته عنوان Adventures of Mana از آن برای اسمارت فون ها منتشر شد کار کردند.

مشابه مجموعه Mana، جدیدترین ساخته استودیوی Western Markets هم عنوانی نقش آفرینی با مبارزات نوبتی است و باید به دنیای مملو از هیولاها قدم بگذارید. همانند بقیه بازی های این سبک، در Egglia می توانید همراهان خودتان را داشته و آن ها را ارتقا دهید. شاید قیمت Egglia بالا باشد ولی برای علاقه مندان به نقش آفرینی های ژاپنی و عنوان Adventures of Mana بازی مطمئنا جذابیت های خودش را خواهد داشت.

لینک دانلود نسخه iOS - لینک دانلود نسخه اندروید

Loop

انگار استودیوی کچ اپ به خودش آمده و یک خانه تکانی اساسی ترتیب داده است. روند رو به رشد کیفیت بازی های فرانسوی ها که با Space Marine آغاز شد و توسط Hazy Race ادامه یافت، حالا با Loop به نقطه اوجش می رسد. شاید جدیدترین ساخته این توسعه دهنده معروف از دیدگاه گرافیک به زیبایی Hazy Race نباشد و موسیقی اش همانند آن بازیکن ها را جذب نکند ولی با گیم پلی جالبش مطمئنا یک تجربه سرگرم کننده به بازیکن ها هدیه می دهد.

در Loop یک توپ در مسیری حرکت کرده و حالا شما وظیفه دارید موانع را پیش از رسیدن توپ به آن ها نابود کنید تا بیشترین امتیاز ممکن را به دست بیاورید. اما چگونه؟ روی هر مانع یک شکلی حک شده و به کمک قابلیت لمسی صفحه اسمارت فون باید با کشیدن آن شکل روی صفحه هر کدام از مانع ها را نابود کنید. از دیدگاه مکانیزم های پایه گیم پلی با وجود اینکه Loop بی شباهت به ZType نیست ولی با المان های جالبش سرگرم تان خواهد کرد.

لینک دانلود نسخه iOS - لینک دانلود نسخه اندروید

Miracle Merchant

Arnold Rauers با ساخت Card Thief و Card Crawl قبلا تبحرش را در ساخت بازی های کارتی نشان داده بود و اکنون او با Miracle Merchant آمده تا با همان سبک و سیاق موفقیت هایش را ادامه دهد. مشابه دو عنوان گذشته این توسعه دهنده، Miracle Merchant هم اپلیکیشن کارتی به حساب می آید و بنابراین باید با استفاده از آن ها مرحله های مختلفی را پشت سر بگذارید. اگر از بازی های کارتی و دو ساخته پیشین Arnold Rauers لذت برده اید، می توانید ساعت ها وقت خود را با Miracle Merchant بگذرانید. بد نیست بدانید بازی دارای حالت آفلاین است.

لینک دانلود نسخه iOS - لینک دانلود نسخه اندروید

War Wings

شاید از وجود War Wings در بین بازی های هفت سنگ تعجب کنید. چون بازی از مدت ها پیش در دسترس بود و می توانستید آن را دانلود کنید. War Wings در مرحله «عرضه محدود» قرار داشت و بنابراین علت حضور ساخته جدید مینی کلیپ به انتشار جهانی این عنوان باز می گردد. همانگونه که با معرفی بهترین بازی ها برای فصل تابستان گفتیم، تمرکز War Wings روی نبردهای هوایی بوده و اینجا با انتخاب هواپیما خود به جنگ با بازیکن ها می روید.

جدا از اینکه مشابه بقیه ساخته های استودیو مینی کلیپ، War Wings توجه زیادی روی بخش چند نفره داشته و به همین دلیل مطمئنا از تجربه آن لذت می برید. نبردهای 4 به 4، قابلیت ارتقا وسیله ها با بیش از 70 آیتم مختلف، توانایی شخصی سازی بخش کنترل و یکی از چشم نوازترین گرافیک های ممکن روی اسمارت فون ها همگی از دلایلی هستند که می توانند شما را به انجام این عنوان پر افتخار ترغیب کنند.

لینک دانلود نسخه iOS - لینک دانلود نسخه اندروید

در بخش اپلیکیشن های دیجیاتو بخوانید:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • loganlegend
    loganlegend | ۲۸ مرداد ۱۳۹۶

    لطفا TEKKEN رو هفته بعدی یه بررسی بکنید ممنون

  • ‌شکور حسین
    ‌شکور حسین | ۲۸ مرداد ۱۳۹۶

    در مورد همه ی بازی ها، به آنلاین یا آفلاین بودن اشاره کنید

    • محمد کریمی
      محمد کریمی | ۲۸ مرداد ۱۳۹۶

      سلام، برای هفت سنگ های بعدی به این نکته هم اشاره می کنیم. ممنون

  • Writer
    Writer | ۲۷ مرداد ۱۳۹۶

    یه راه واسه دور زدن برای دریافت نسخه سوم وجود داره به این صورت که با اپلیکیشن رفع تحریم و با ایدی کانادا وارد گوگل پلی شید و دان کنید ?????????????

  • احد وصال
    احد وصال | ۲۷ مرداد ۱۳۹۶

    ای بابا ..من عشق زلاتان هستم ..چرا فقط ای اوی اس ..اه

  • hosss021
    hosss021 | ۲۷ مرداد ۱۳۹۶

    جناب کریمی با سلام و عرض ارادت
    عنوان shadow fight 2 یه هط مونده ب اخر ( به علت بدن )(بودن باید باشه )

    • محمد کریمی
      محمد کریمی | ۲۸ مرداد ۱۳۹۶

      سلام حسین جان، مرسی از توجهت. درست شد. ممنون

مطالب پیشنهادی