ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هوش مصنوعی اینتل
تکنولوژی

هوش مصنوعی و تولید تصاویر نقاشی گونه از عکس های واقعی [تماشا کنید]

شاید هوش مصنوعی هنوز توانایی تولید نقاشی های واقع گرایانه خیالی را نداشته باشد، اما محققین دانشگاه استنفورد و کمپانی اینتل توانسته اند الگوریتمی را توسعه دهند که می تواند به خوبی عکس این روال ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ | ۲۳:۵۹

شاید هوش مصنوعی هنوز توانایی تولید نقاشی های واقع گرایانه خیالی را نداشته باشد، اما محققین دانشگاه استنفورد و کمپانی اینتل توانسته اند الگوریتمی را توسعه دهند که می تواند به خوبی عکس این روال را به انجام برساند.

این گروه از محققین بیش از ۵ هزار تصویر از خیابان های کشور آلمان را به هوش مصنوعی سپرده اند تا الگوریتم توسعه یافته اختصاصی توسط اینتل در کنار مقداری کمک انسانی بتواند تصاویر نقاشی گونه ای از این خیابان ها را تولید نماید.

برای تولید این تصاویر لازم است تا یک انسان برای رایانه مشخص نماید هرکدام از اجزای تصویر در کجا قرار دارند و به کدام سمت حرکت می نمایند.

هوش مصنوعی مورد بحث هنوز در مراحل ابتدایی کار خود قرار دارد و در حال حاضر قادر به تولید تمام پیکسل ها در نقاشی های تولیدی نیست، اما به طور حتم نتیجه کار آن در همین حالا نیز بسیار جالب توجه است. در ادامه می توانید ویدیویی را در همین خصوص مشاهده نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Hamid
    Hamid | ۲۸ مرداد ۱۳۹۶

    دیجیاتو یه کاری کن اینجا هم پلی بشه ?

مطالب پیشنهادی