ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ویدیوهای تازه اپل، چگونگی استفاده حداکثری از آیپد و آیپد پرو را با iOS 11 نشان می دهد

اپل به تازگی چند ویدیویی تازه با محوریت آیپد، آیپد پرو و iOS 11 منتشر کرده است. در اولین ویدیو می بینیم که کاربر چگونه می تواند از قابلیت های داک iOS 11 استفاده کند. ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۴:۰۰

اپل به تازگی چند ویدیویی تازه با محوریت آیپد، آیپد پرو و iOS 11 منتشر کرده است. در اولین ویدیو می بینیم که کاربر چگونه می تواند از قابلیت های داک iOS 11 استفاده کند. کاربر می تواند با کشیدن اپلیکیشن ها به داخل داک، آن را شخصی سازی کند و همچنین، آخرین اپلیکیشنی که از آن روی آیفون، آیپد یا حتی مک استفاده کرده اید، روی داک نمایش داده می شود.

در ویدیویی دیگر، نشان داده می شود که چقدر راحت می توان مستندات را اسکن، امضا و سپس ارسال کرد. این کار را می توان با آیپد پرو و iOS 11 انجام داد. ترکیب این دو، با قلم اپل در ویدیویی دیگر نشان داده می شود و اینکه چطور می توانید از این سخت افزار جانبی، برای علامت گذاری، امضای مستندات، طراحی روی تصاویر و به اشتراک گذاری نتیجه نهایی از طریق ایمیل و شبکه های اجتماعی استفاده کنید. این کار نه تنها بسیار سرگرم کننده است، بلکه امضای مستندات روی نمایشگر آیپد پرو می تواند در وقت شما صرفه جویی کند.

حتی در یکی از ویدیوها، اپل به شما نشان می دهد که چطور از مولتی تسکینگ روی آیپد و iOS 11 استفاده کند تا به کارهای بیشتری برسید. با آخرین بیلد سیستم عامل iOS، تبلت های اپل به شما در صرفه جویی در زمان کمک بزرگی خواهند کرد. دو ویدیوی دیگر هم به آیپد تعلق دارد و نشان می دهد چطور می توانید از ژست های حرکتی استفاده کنید یا دسترسی آسان تری به فایل ها داشته باشیم.

iOS 11 احتمالاً طی ماه آتی میلادی عرضه می شود؛ یعنی تقریباً همان زمانی که انتظار می رود مدل های 2017 آیفون هم رونمایی شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • zoroastrian
    zoroastrian | ۲۷ مرداد ۱۳۹۶

    ویدیو های جالبی بودن ?

  • saeed
    saeed | ۲۷ مرداد ۱۳۹۶

    بالاخره با ورود ios 11 اپل ميتونه اون جمله معروفي كه ميگفتن ايپد يك ايفون بزرگ هست رو فراموش كنه / خيلي زودتر از اينها بايد قابليت هاي انحصاري رو به ايپد اضافه ميكرد اما خب همينم غنيمته بالاخره راهشو پيدا كرد

  • ed.salvatore
    ed.salvatore | ۲۷ مرداد ۱۳۹۶

    اپل داره تمام تلاششو میکنه که آیپد رو به جای pc جابندازه...شاید یروزی وقعا همین طور هم شد

    • MK
      MK | ۲۷ مرداد ۱۳۹۶

      با وجود محدودیت هایی که iOs داره نمیشه ازش به عنوان لپتاپ استفاده کرد در حالی که مثلا Surface خیلی تو این زمینه جلوتره

مطالب پیشنهادی