ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن Voice Recorder؛ ضبط و ویرایش حرفه ای صدا در اندروید

با وجود اینکه تلفن های هوشمند خود دارای برنامه ضبط صدا هستند ولی برای اینکه بخواهید با بالاترین کیفیت ممکن صداها را ضبط کنید باید از اپ های کمکی استفاده نمایید و Voice Recorder با ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۹:۰۰

با وجود اینکه تلفن های هوشمند خود دارای برنامه ضبط صدا هستند ولی برای اینکه بخواهید با بالاترین کیفیت ممکن صداها را ضبط کنید باید از اپ های کمکی استفاده نمایید و Voice Recorder با ویژگی های مختلفش آمده تا همین مسئولیت را به عهده بگیرد.

نکته مهم با Voice Recorder اینجاست که این اپلیکیشن، هیچگونه المان متفاوتی نسبت به رقیبانش ارائه نمی دهد ولی با این وجود توانسته تا همان ویژگی های همیشگی که با برنامه های مشابه دیده ایم را با بالاترین کیفیت ممکن در اختیارتان بگذارد و به همین خاطر است که کاربران زیادی از آن راضی هستند.

به گونه ای که از بین 12 هزار رای در گوگل پلی، Voice Recorder موفق شده میانگین امتیازی 4.8 را از 5 به دست بیاورد و شاید این بین بقیه اپ های ضبط صدا یک رکورد باشد. بعد از دانلود برنامه و باز کردنش، اولین ویژگی مثبتی که از آن چشم تان را می گیرد رابط کاربری ساده و البته زیبای Voice Recorder خواهد بود.

رنگ پس زمینه برنامه اصلا اذیت تان نمی کند و از طرفی به سادگی و با چند کلیک می توانید به تمام محتویات اپ دسترسی داشته باشید. در صفحه نخست، بخش ضبط صداها قرار داده شده و کافیست روی آیکون دایره ای قرمز رنگ کلیک کنید تا صداها ضبط شوند.

اگر هم خواستید ضبط صدا به پایان برسد باید آیکون مربع شکل را بفشارید. با این کار، فایل صوتی شما ذخیره شده و اکنون می توانید تغییرات لازم را روی آن بدهید؛ از عوض کردن اسم و کات کردن بخش های مختلفش بگیرید تا چسباندن آن به قطعه هایی که می خواهید.

بخش مثبت Voice Recorder اینجاست که می تواند به کارت حافظه شما دسترسی داشته باشد و بنابراین قابلیت اضافه کردن آهنگ یا فایل های صوتی مختلف را از خود موبایل دارید. به کمک بخش تنظیمات هم توانایی تغییر کیفیت صداهایی که ضبط می کنید را خواهید داشت.

برای جمع بندی باید بگوییم Voice Recorder با وجود اینکه دارای ویژگی جدید یا متفاوتی نسبت به رقبا نیست اما همینکه توانسته قابلیت های همیشگی را به بهترین شکل ممکن به کاربران ارائه بدهد، یکی از بهترین برنامه ها در زمینه ضبط صدا به شمار می رود.

دانلود از گوگل پلی - دانلود از ربات تلگرام apk_dl

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • امیر طاابی زاده
    امیر طاابی زاده | ۲۹ مرداد ۱۳۹۶

    عالی

مطالب پیشنهادی