ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

براساس آمار واردات، رنو موفق ترین خودروساز خارجی در ایران شد

اخيراً رنو نيسان توانسته است، رتبه نخست تولیدکنندگان خودرو در جهان را كسب كند. همچنين رنو رتبه نخست بازار خودروهای وارداتی ایران را نيز از آن خود کرد. بررسی آمار واردات در چهارماهه نخست سال ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۳:۳۰

اخیراً رنو نیسان توانسته است، رتبه نخست تولیدکنندگان خودرو در جهان را کسب کند. همچنین رنو رتبه نخست بازار خودروهای وارداتی ایران را نیز از آن خود کرد.

بررسی آمار واردات در چهارماهه نخست سال جاری نشان می ‌دهد رنو همچنان پیشتاز بازار خودروهای وارداتی است و توانسته رقبای کره ‌ای خود را پشت سر بگذارد.در حالی که این روزها گروه رنو-نیسان موفق به کسب عنوان بزرگ ‌ترین گروه خودروسازی جهان شده است، رنو نیز در ایران شاهد رکوردشکنی است و محصولات این شرکت توانسته ‌اند رتبه نخست واردات را در چهارماهه نخست سال جاری از آن خود کنند.
بر اساس گزارش منتشر شده از سوی بخش مطالعات بازار خودرو امروز، طی چهار ماه نخست سال جاری درمجموع 26,593 دستگاه انواع خودرو سواری (شامل خودروهای شاسی ‌بلند و کراس‌اوور) وارد کشور شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 44درصدی را نشان می ‌دهد. در این میان رنو رتبه نخست بازار خودروهای وارداتی به کشور را از آن خود کرده است و توانسته به سلطه طولانی مدت هیوندای بر این بخش از بازار خاتمه دهد.بر اساس این گزارش، در چهارماهه اول سال جاری تعداد واردات محصولات رنو نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد نزدیک به 120درصدی داشته است و به این ترتیب رنو توانسته با کسب سهم بازار 22.5 درصدی، رتبه نخست بازار خودروهای وارداتی کشور را از آن خود کند.

کپچر، داستر، سیمبل، تلیسمان و کولئوس به ترتیب بیشترین شمار واردات در محصولات رنو را به خود اختصاص داده ‌اند.
پس از رنو، هیوندای توانسته است رتبه دوم را از آن خود کند و در رتبه ى سوم نیز تویوتا قرار دارد که با اختلاف قابل ‌توجه نسبت به دو رقیب خود، رتبه سوم را به دست آورده است. در چهارماهه نخست سال کیا رتبه چهارم واردات را به دست آورده است که نشان از افول روند کاری این شرکت در سال جاری دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • afshingm
    afshingm | ۲۹ مرداد ۱۳۹۶

    باید هم وارد کننده اول باشه وقتی ماشینایی که چند سال پیش تولید میشده رو که حتی توی کشور خودش فروش نداره داره میندازه به ما ! همین تندر و ساندرو و داستر مدل های قدیمی اند که با قیمت ماشین های لوکس توی ایران فروخته میشن! تو بررسی ها داستر آشغالترین شاسی بلند بوده...ساندرو هم که مردم فقط به خاطر دنده اتوماتش میخرن چون ملت بیچاره ایران الان کمتر از 8 ساله که ماشین دنده اتومات توی مملکتشون دیدن ! در حالی که توی دنیا سال ها تولید میشه و هر روز با تکنولوژی جدید تر میاد و البته با قیمت مناسبتر! من نمیدونم مردم تا کی میخوان به شرکت های خودرو سازی سواری بدن !!!

  • sd
    sd | ۲۸ مرداد ۱۳۹۶

    بد قیافه ترین ماشینارو رنو میزنه طراحش موقع طراحی فک کنم چشم بند میبنده رو چشماش یا میده سگش براش طراحی کنه

  • Moein
    Moein | ۲۸ مرداد ۱۳۹۶

    فقط چون تو این کشور خودرو یه محصول لوکس و البته پرسود هستش ،رنو خوب فروخته.من ساکن رشت هستم.منطقه آزاد اجازه نمیده که رنو جولان بده.اصن کسی نگاه هم بهش نمیندازه? ?

    • زیتانیکس
      زیتانیکس | ۲۸ مرداد ۱۳۹۶

      به لطف مردمی از سمت شما که متاسفانه اینجا سمت دارن ! نمیزارن بندرعباس منطقه آزاد بشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی