ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تامین کنندگان اپل واچ از سیر صعودی فروش آن می گویند

شرکت هایی که در زنجیره تامین اپل واچ حضور دارند اخیرا اعلام کرده اند که سفارشات دریافتی شان همچنان به روند صعودی خود ادامه می دهند و با در نظر داشتن آنکه عرضه نسخه ۴.۵ ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۵:۳۰

شرکت هایی که در زنجیره تامین اپل واچ حضور دارند اخیرا اعلام کرده اند که سفارشات دریافتی شان همچنان به روند صعودی خود ادامه می دهند و با در نظر داشتن آنکه عرضه نسخه ۴.۵ میلیمتری از این گجت در سه ماهه پایانی سال جاری میلادی آغاز می شود، کل میزان فروش اپل واچ در سال ۲۰۱۷ به رقم ۱۵ میلیون عدد می رسد.

همان منابع همچنین اعلام کرده اند که طبق برآوردهایشان میزان فروش اپل واچ در سال آینده مجددا بیشتر شده و به رقم ۲۰ میلیون دستگاه می رسد.

اما همانطور که می دانید اپل همواره از انتشار اطلاعات در رابطه با میزان فروش ساعت هوشمند خود ممانعت می کند و به همین خاطر دستیابی به اطلاعات معتبر در این باره دشوار است و با پیش بینی های متفاوتی از سوی منابع آگاه روبرو هستیم.

برای مثال شرکت Strategy Analytics چندماه پیش اعلام کرد که اپل در سه ماهه نخست سال مالی جاری با پشت سر گذاشتن فیت بیت عنوان فروشنده شماره یک پوشیدنی های هوشمند دنیا را به خود اختصاص داده است، در حالی که موسسه آماری دیگری به نام Canalys اوایل همین ماه خبر داد که فروش ساعت هوشمند اپل از دستبندهای سلامت شیائومی و فیت بیت کمتر بوده. حال آنکه این میزان اختلاف ناشی از تفاوت در دیتای تحت اختیار این شرکت هاست یا واقعا چنین اتفاقی رخ داده مساله ایست که صرفا اپل می تواند مشخص کند.

البته باید اشاره کنیم طبق برخی گفته ها و شنیده ها، پیش بینی ها مبنی بر بالا رفتن میزان فروش این ساعت هوشمند طی سال جاری میلادی تا حدود زیادی درست است. بلومبرگ نخستین بار گزارش داد که اپل در نظر دارد یک مدل تازه از این گجت را با پشتیبانی از شبکه LTE معرفی کند که مینگ چی کو هم این گفته را تایید کرد. اما در ادامه گزارش رسید که به احتمال زیاد دستگاه مورد بحث قابلیت برقراری تماس صوتی نخواهد داشت.

از سویی، طبق برخی اخبار شرکت کالیفرنیایی هم اکنون با یک بیمه گذار آمریکایی در حال مذاکره است و تلاش دارد اپل واچ را با تخفیف های قابل توجه در اختیار ۲۳ میلیون بیمه شده آن قرار دهد. با در نظر داشتن همین خبرها احتمال آنکه سال آینده پوشیدنی هوشمند اپل فروش موفقی را تجربه نماید چندان دور از انتظار نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی