ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

ساینا اتوماتیک به بازار می آید؛ مشخصات فنی و قیمت احتمالی

اواسط سال 95، مدیرعامل سایپا از ورود ساینا با گیربکس اتوماتيک به بازار خبر داد و عرضه با قیمت رقابتی و مناسب را از مزیت های آن برشمرد با این حال قرار بود که مدل ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۳:۱۵

اواسط سال 95، مدیرعامل سایپا از ورود ساینا با گیربکس اتوماتیک به بازار خبر داد و عرضه با قیمت رقابتی و مناسب را از مزیت های آن برشمرد با این حال قرار بود که مدل کوییک نیز ظرف چند ماه نخست سال جاری به بازار عرضه شود که تاکنون این امر محقق نشده است.

با گذشت یک سال از وعده جمالی، امروز زمان آغاز فروش ساینا اتومات به طور رسمی اعلام شد.
سایپا زمان فروش ساینا را که به نسل جدید تیبا بین خریداران شهرت یافته است از صبح روز دوشنبه 6 شهریور ماه اعلام کرده است.
این خودرو داراى موتور ۴ سیلندر ٨ سوپاپ با حجم ١۵٠٣ سى سى است، که مى تواند ٨٧ اسب بخار قدرت تولید کند.ساینا هم اکنون با گیربکس 5 دنده ی دستی به بازار عرضه می شود و قیمتی در حدود 28 تا 29 میلیون تومان دارد.از دیگر مشخصات ساینا اتوماتیک مى توان به ایربگ راننده و سرنشین، تزمز جلو دیسکی خنک شونده، عقب دیسکی، مجهز به سیستم پیشرفته ترمز ABS+ EBD، مجهز به سیستم ضد سرقت (Immobilizer)، شیشه بالابر برقی جلو، آینه های جانبی تاشو با قابلیت تنظیم از داخل، صفحه نمایشگر، کمربند ایمنی جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع، گرمکن شیشه عقب، چراغهای جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع، قفل مرکزی، سنسور پارک دنده عقب (در مدل لوکس)، صندلی عقب مجهز به نگهدارنده صندلی کودک ISOFIX، نمایش دمای محیط بیرون، کلید مجهز به ریموت، شیشه بالابر برقی عقب (در مدل لوکس) و سیستم تهویه مطبوع دیجیتال (در مدل لوکس) اشاره کرد.با وجود اینکه قیمت ساینا اتوماتیک به طور رسمی اعلام نشده است، اما با توجه به صحبت های پیشین مدیران شرکت درباره قیمت گذاری رقابتی این محصول، انتظار می رود ساینا اتوماتیک با قیمتی در حدود 32 تا 38 میلیون تومان به فروش برسد.

البته گفتنی است که براساس اطلاعات غیر رسمی این احتمال وجود دارد که گیربکس مورد استفاده برای ساینا اتوماتیک از نوع AMT باشد که در زمره ارزان قیمت ترین گیربکس های تعویض خودکار محسوب می شود و عملکرد فنی مطلوبی از خود ارائه نمی دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (27 مورد)
  • herman
    herman | ۳ شهریور ۱۳۹۶

    يك موسسه به نام مركز تحقيقات سايپا وجود داره ، كه ظاهرا فقط در مورد شكل چراغ محصولات سايپا تحقيق ميكنه !! هيچ جاي دنيا حتي توي ايرن خودرو ديگه موتور با سيلندر 2 سوپاپ توليد نميشه . نمونه شكست خورده ي XUM ايران خودرو ، ولي سايپا همچنان با اين نوع موتور محصولات متنوع توليد ميكنه.احسنت به مركز تحقيقات سايپا

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی