ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نگاه نزدیک ویدیویی به موبایل زیبای اسنشال فون [تماشا کنید]

اسنشال فون (Essential Phone) که حدود دو ماه قبل معرفی شد، فصل جدیدی را در صنعت موبایل گشود و محصولی با کیفیت و زیبا را نوید داد. حال که پیش فروش آن آغاز شده، می ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۲:۳۰

اسنشال فون (Essential Phone) که حدود دو ماه قبل معرفی شد، فصل جدیدی را در صنعت موبایل گشود و محصولی با کیفیت و زیبا را نوید داد. حال که پیش فروش آن آغاز شده، می توان نگاهی به نسخه نهایی دستاورد جدید اندی رابین انداخت.

اول از همه، می توان به طراحی زیبا و نمایشگر تقریباً بدون حاشیه در بطن بدنه ای از جنس تیتانیوم و سرامیک اشاره کرد. با وجود نمایشگر 5.7 اینچی، اسنشال فون به مراتب کوچک تر از آیفون 7 پلاس است.

نسخه خام اندروید را هم می توان یکی دیگر از مزایای این موبایل در نظر گرفت که ارائه سریع آپدیت های امنیتی را ممکن می سازد.

شاید نگرانی اصلی کاربران، مزاحمت اسپیکر مکالمه در حین استفاده از دستگاه باشد، اما تمام افرادی که از نزدیک با اسنشال فون کار کرده اند، می گویند به سرعت این بریدگی در نمایشگر را از یاد خواهید برد، چون سیستم عامل اندروید هیچ محتوایی را در این قسمت نمایش نمی دهد و ویدیوهای استاندارد 16:9 هم اصلاً به دو لبه کناری دستگاه نمی رسند.

دوربین دوگانه 13 مگاپیکسلی با سنسورهای رنگی و مونوکروم، درگاه ویژه برای اتصال ماژول های جانبی از جمله دوربین 360 درجه، و سازگاری با پلتفرم آینده اسنشال از جمله هاب هوشمند اسنشال هوم را هم می توان از برتری های دیگر این موبایل زیبا قلمداد کرد.

در ادامه می توانید ویدیوی نگاه نزدیک به اسنشال فون را تماشا کنید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • امیرحسین زنگنه
    امیرحسین زنگنه | ۲۹ مرداد ۱۳۹۶

    چه خوشگله ها

مطالب پیشنهادی