ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پاک ترین تاکسی جهان در ایران؛ سلام تاکسی به جرگه ارائه دهندگان سرویس حمل و نقل پیوست

این روزها بازار شکل گیری شرکت های ارائه خدمات حمل و نقل بسیار داغ شده است و شاهد ظهور برند های جدید بسیاری در این زمینه هستیم، اما در کنار شرکت هایی که برای ارائه ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۰:۴۵

این روزها بازار شکل گیری شرکت های ارائه خدمات حمل و نقل بسیار داغ شده است و شاهد ظهور برند های جدید بسیاری در این زمینه هستیم، اما در کنار شرکت هایی که برای ارائه سرویس های ارزان حمل و نقل تلاش می کنند، برخی از کار آفرینان نیز کیفیت را سر لوحه کار خود قرار داده و به تحول در صنعت تاکسی رانی می اندیشند.

سلام تاکسی نام شرکتی است که با چنین تفکری شکل گرفته و در راستای تحقق این هدف به سراغ واردات و تامین تاکسی های تویوتا پریوس و ارائه تسهیلات برای واگذاری این خودروهای مدرن و پاک به رانندگان رفته است.

ارائه وام بلاعوض 30 میلیون تومانی به واسطه تسهیلات شهرداری تهران و شرایط فروش اقساطی چهار ساله با سود 18 درصد با پشتیبانی بانک انصار از جمله راهکارهایی است تا رانندگان بتوانند با خرید این خودروهای 155 میلیون تومانی حمل و نقل پاک را به ریه های دود گرفته کلان شهر های کشورمان هدیه دهند.

طبیعتا با توجه به اقساط حدود 2.5 میلیون تومانی خرید تویوتا پریوس با شرایط فوق، هزینه جا به جایی مسافرین با این خودرو بیشتر از روش های دیگر سرویس های حمل و نقل است، از این رو سلام تاکسی در مرحله نخست ارائه خدمات به مراکزی مانند فرودگاه ها، هتل ها، سفارت خانه ها و پاساژ های لوکس را در دستور کار خود قرار داده است.

به گفته مدیران این مجموعه نرخ کرایه و میزان کمسیون سلام تاکسی براساس نرخ های مصوب شورای شهر تهران در نظر گرفته شده است و شامل هزینه های غیر معمول برای مسافرین و رانندگان نمی شود. بنابراین باید نرخ استفاده از خودروهای تویوتا پریوس را با تاکسی های اصطلاحا VIP فرودگاه ها یکسان دانست.

با این وجود هنوز اپلیکیشن سلام تاکسی به شکل رسمی عرضه نشده است و این شرکت که هم اکنون 110 دستگاه خودرو در اختیار دارد برای عرضه اپلیکیشن رسمی خود منتظر تکمیل ناوگان خودروهای خود است.

براساس محاسبات صورت گرفته، به لطف تکنولوژی بالا و مصرف سوخت اندک تویوتا پریوس، رانندگان این خودرو به شکل سالانه در حدود 9 میلیون تومان نسبت به خودروهای تاکسی معمول هزینه سوخت کمتری پرداخت می کنند و طبیعتا هزینه های زیست محیطی استفاده از تویوتا پریوس نیز به لطف تکنولوژی بالای این خودرو بسیار ناچیز است. از این رو امید می رود که طرح های حمایتی شهرداری تهران مبنی بر خروج تاکسی های فرسوده و جایگزینی 3000 دستگاه از این خودروها با توویتا پریوس به سرعت عملی شود تا بلکه بدین وسیله  آلودگی هوای پایتخت اندکی کاهش یابد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • m8n
    m8n | ۳۰ مرداد ۱۳۹۶

    خب پت و مت وقتی کرایه ش گرونتر باشه کسی سوارنمیشه باید یه کاری کنید خب استقبال بشه و کرایه پایین باشه تا کشور یه نفس بکشه میدونیم هیچوقت نمیشه تا اینا هستن

  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۳۰ مرداد ۱۳۹۶

    یه پیشنهاد دیگه هم میشه داد. البته شاید عالی نباشه ولی یه راهکاره. میتونن از ماشین های هیبریدی چینی مثل BYD استفاده کنن که قیمت ارزان تری دارن

  • Writer
    Writer | ۲۹ مرداد ۱۳۹۶

    مگه راننده چقد درمیاره که 120 میلیون رو بتونه بده

  • mohammad ghorbani
    mohammad ghorbani | ۲۹ مرداد ۱۳۹۶

    هم تاکسیه، هم پاک! حمایت نمیخواد گمرکشو نگیرین

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی