ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت کمپین تبلیغاتی تازه ای را برای بینگ به راه انداخته

در سال ۲۰۰۹ میلادی مایکروسافت موتور جستجوی بینگ را معرفی کرد تا گوگل را پشت سر بگذارد که البته هیچگاه چنین اتفاقی رخ نداد. با این همه شرکت مورد بحث به تازگی اطلاعاتی را منتشر ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ | ۲۰:۳۰

در سال ۲۰۰۹ میلادی مایکروسافت موتور جستجوی بینگ را معرفی کرد تا گوگل را پشت سر بگذارد که البته هیچگاه چنین اتفاقی رخ نداد.

با این همه شرکت مورد بحث به تازگی اطلاعاتی را منتشر کرده تا نشان دهد راهکار سرچ آن محبوب تر از چیزی است که بقیه انتظار دارند.

هفته گذشته تیم تبلیغات بینگ اطلاعات و جزئیات جالبی را در رابطه با این موتور جستجو از طریق اکانت توییتر خود منتشر کردند که در ادامه با شما در میان می گذاریم.

طبق این اطلاعات بینگ هم اکنون ۹ درصد از سهم بازار سرچ جهانی را در اختیار دارد و ماهانه نیز ۱۲ میلیارد درخواست سرچ را دریافت می کند. این موتور جستجو جمعیت بسیار خوبی از کاربران را در آمریکا دارد و مدعی است که ۳۳ درصد از سهم بازار این کشور را در اختیار دارد.

بینگ هم اکنون ۹ درصد از سهم بازار سرچ جهانی را در اختیار دارد

تیم تبلیغاتی بینگ در ادامه این عبارت را توییت کردند: «بینگ بزرگ تر از چیزی است که تصور می کنید»، که به نظر شعار کمپین کوچک تبلیغاتی آنهاست. از دیدگاه بازاریابی و تبلیغاتی کاملا منظقی است که مایکروسافت دیدگاه های قدیمی در رابطه با فاصله داشتن بینگ با گوگل (به خصوص موفقیت پر رنگ آن در برخی بازارهای کلیدی) را از دید کاربران پاک کند.

ظرف ۲۰ سال گذشته گوگل آنقدر در زمینه سرچ تحت وب پیشرفت داشته که حالا نامش مترادف است با همین قابلیت و دیگر حتی اسم آن به عنوان «فعل» نیز در زبان های مختلف به کار می رود.

لذا به نظر نمی آید که مایکروسافت بتواند جایگاه این شرکت را متزلزل نماید اما بارها و بارها نشان داده که به این زودی ها قصد کنار گذاشتن بینگ را ندارد.

در همین راستا، این شرکت در ماه جولای آپدیت قابل توجهی از اپلیکیشن سرچ بینگ را برای اندروید ارائه نمود. از دیگر کارهای صورت گرفته در این زمینه میتوان به پروژه Face Swap اشاره نمود که با استفاده از یک افکت جالب و فریبنده طعم تجربه بینگ را به کاربران می چشاند و آمار و ارقام منتشر شده نیز همگی نشان دهنده اثربخش بودن استراتژی های اتخاذ شده دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • agha
    agha | ۲۹ مرداد ۱۳۹۶

    من باهاش گیفت کارت مجانی میگیرم

  • .
    . | ۲۹ مرداد ۱۳۹۶

    بیشتر به درد ما ایرانی ها میخوره چرا؟
    ازشر سایتهای کپی پیست و کلید واژه دار که شمارو نهایتا به تبلیغات می بندند تا به موضوع درخواستی تعجب نکنید ذات گوگل همینه حاشیه است تا موتور جستجو البته گزینه بیشتر اضافه شده تا در صورت نایابی خودتون یه ترفندی بزنید تو گوگل
    بینگ مجهز به افیس اوتلوک پی پول کنتاکت نوت وان درایو و نقشه شده که نقشه اش نسبت به گوگل واسه ایران افتضاحه
    بینگ سامانه پخش ویدیو نداره مثل یوتوب گوگل اما جستجوی ویدیو بینگ بی همتاست چنانچه قبل از مشاهده ویدیو و ورود به سایت پخش اکثراً پیش نمایش دارند در حالی که گوگل کلید واژه اولش یوتوبه که کارا کمی مشکل میکنه و بدون پیش نمایش اولیه
    سیف مود بینگ با سیف مود گوگل زمین تا اسمون فرق داره
    خلاصه به نظر من این دو موتور مکمل هم هستند مثال عکس و ویدیو بینگ یه سرو گردن از گوگل قدرتره و در جستجو موضوع و مقاله حرف اخرو گوگل میزنه

  • kevin
    kevin | ۲۹ مرداد ۱۳۹۶

    من حقیقتا از بینگ زیاد استفاده میکنم
    یکی توی تلگرام از باتش
    دوم هم هر موقع دارم با اج کار میکنم سرچ های انگلیسی رو رو هیچ فرقی بینشون ندیدم

  • Meysam-Tn2
    Meysam-Tn2 | ۲۹ مرداد ۱۳۹۶

    ادم مرده اگه زنده شد ... بینگ هم رونق پیدا میکنه !

مطالب پیشنهادی