ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی اس ۹ احتمالا زودتر از رقبا به اسنپدراگون ۸۴۵ مجهز می شود

همانطور که در جریان هستید امسال کل چیپست های اسنپدراگون ۸۳۵ تولید شده در مرحله اول به موبایل گلکسی اس ۸ سامسونگ اختصاص پیدا کردند و در نتیجه، ال جی تصمیم گرفت که به جای ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۶:۱۵

همانطور که در جریان هستید امسال کل چیپست های اسنپدراگون ۸۳۵ تولید شده در مرحله اول به موبایل گلکسی اس ۸ سامسونگ اختصاص پیدا کردند و در نتیجه، ال جی تصمیم گرفت که به جای این تراشه از اسنپدراگون ۸۲۱ در موبایل جی ۶ بهره بگیرد.

شرکت های دیگر نظیر اچ تی سی، شیائومی و سونی نیز مجبور شدند رونمایی از پرچمداران بعدی خود را به زمان دیگری از سال موکول نمایند.

حالا اینطور به نظر می رسد که تاکتیک یاد شده نتایج خوبی را برای غول فناوری کره ای به دنبال داشته و همین مساله موجب شده که این شرکت رویکردی مشابه به همین را برای سال آینده، اسنپدراگون ۸۴۵ و گلکسی اس ۹ نیز در پیش بگیرد.

این اطلاعات از اکانتی در شبکه اجتماعی ویبو چین به بیرون درز کرده که البته سابقه خوبی در این زمینه دارد و مدعی است که سامسونگ پیشتر توافقات لازم را برای تامین نسل آتی چیپست های پرچمدار مورد نیازش با کوالکام به انجام رسانده.

این خبر قطعا برای رقبای سامسونگ از جمله ال جی چندان خوشایند نخواهد بود هرچند که برخی منابع اعلام کرده اند ال جی نیز ظاهرا قصد دارد رویکردی مشابه سامسونگ را در قبال موبایل جی ۷ خود در پیش بگیرد.

البته باید اشاره کنیم که هنوز هیچ یک از مقامات سامسونگ این خبر را تایید نکرده اند و بهتر است کمی با دیده تردید به آن نگریست، با این همه، اگر نگاهی به فروش موفق موبایل های گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس بیاندازید تایید می کنید که این استراتژی چندان هم دور از ذهن نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • New Wolf
    New Wolf | ۳۰ مرداد ۱۳۹۶

    حق میدم به دیجیاتو خب او سایتای خارجی معمولا هموشون خیلی ساده به بزرگای تکنولوژی دسترسی دارن با خیلیاشون کارمیکنن دردسر برای اعزام یه تیم به یه کشور دیگه برای بازدید کارخونه ارتباط باهاشون کار با تکنولوژیاشون ندارن مثل ایران به خاطر همین اکثر خبرا ترجمه هستن و کاریش نمیشه کرد سایتایی مثل دیجیاتو هم مجبورن به سایتای خارجی برای خبرای درست و موثق تکیه کنن یکم از این دریچه هم نگاه کنید

    • amirhesamsheikhi
      amirhesamsheikhi | ۳۰ مرداد ۱۳۹۶

      به شرطی که اخبار فقط نشه شایعات

  • amirhesamsheikhi
    amirhesamsheikhi | ۳۰ مرداد ۱۳۹۶

    متاسفانه الان مطالب دیجیاتو و خیلی از سایت های تکنولورژی ایرانی ، ترجمه شده مطالب سایت های خارجیه؛به همین دلیل معمولا اکثر مطالب سایتا شبیه هم شده ولی از اونطرف سایت های خارجی در کنار مطالبی که در مورد شایعاته؛میان گوشی ها رو به صورت کامل و حرفه ای بررسی میکنن اما اینجا دیگه از خبرا نیست و هر گوشی فقط یه بار بررسی کلی میشه و نویسنده به خودش زحمت نمیده که مثلا قابلیت پرو دوربین اس۸ رو به صورت کامل بررسی کنه یا حتی هفته ای یه بار نمیاین والپیرای با کیفیت بزارین

    • مریم موسوی
      مریم موسوی | ۳۰ مرداد ۱۳۹۶

      دوست عزیز مطلبی که به عنوان مثال ذکر کردید در دیجیاتو منتشر شده:http://digiato.com/article/2017/08/13/راهنمای-ثبت-عکس-های-بهتر-با-دوربین-گلکس/ در مورد خبرها هم باید بگم انتقال مهم ترین خبرهای روز دنیا بخشی از رسالت ماست.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی