ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Vikings: an Archer’s Journey؛ وایکینگ های ماجراجو

یکی از ساده ترین راه ها برای فرار از کلیشه ها، ترکیب المان سبک های مختلف با هم است و استودیوی PinPin با استفاده از همین روش توانسته Vikings: an Archer's Journey را به یکی از ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۹:۰۰

یکی از ساده ترین راه ها برای فرار از کلیشه ها، ترکیب المان سبک های مختلف با هم است و استودیوی PinPin با استفاده از همین روش توانسته Vikings: an Archer's Journey را به یکی از سرگرم کننده ترین بازی های پلتفرمر تبدیل کند.

همان سبکی که برای مدت هاست به ورطه تکرار افتاده و کم پیش می آید تا عنوانی جذاب از آن ببینیم. البته Vikings: an Archer's Journey خالی از ضعف های مختلف نیست ولی مهم اینجاست بازی به هدف خود که سرگرمی بازیکن ها است می رسد.

در اینجا همانگونه که از اسم بازی می توانید حدس بزنید، نقش واکینگ ها را داشته و حالا باید با استفاده از اسلحه خود که کمان است به دشمنان حمله کنید‌. اگر هم هنگام حرکت به دشمنی برخورد نمایید، باخته و مجبورید از ابتدا دست به تجربه بازی بزنید. برای حمله کار سختی پیش رو ندارید.

کافیست انگشت تان را روی قسمت چپ صفحه لمسی بگذارید و بکشید تا شخصیت داستان با کمانش هدف گیری کند. همچنین با کلیک روی بخش راست اسمارت فون می توانید بپرید و موانع یا بعضی دشمنان را پشت سر بگذارید. اضافه کردن ذات اکشن به پلتفرمر ضمن افزایش جذابیت، یبیعتا پیچیدگی بیشتری به این سبک می افزاید.

اما کنترل ساده و راحت بازی باعث شده تا این پیچیدگی اصلا به چشم نیاید و یک تجربه روان به خود هدیه بدهید. البته در اینجا مشکلات دیگری به جان Vikings: an Archer's Journey افتاده اند. بازی دارای گرافیک زیبایی است و موسیقی آن به خوبی شما را با اتمسفر محیط همراه می کند. جدا از اینکه با پیشرفت می توانید شخصیت های متفاوت و بیشتری ازاد کنید.

با این وجود از دیدگاه «طراحی مراحل» بازی ضربه بزرگی خورده است. ایده Vikings: an Archer's Journey خیلی جالب بوده و تزریق اکشن به پلتفرمر جذابیت آن را افزایش داده ولی نکته اینجاست که توسعه دهنده نصف و نیمه این ایده را رها کرده است.

سازنده می توانست حالت های گیم پلی بیشتری به بازی اضافه کند یا حتی شاهد محیط های داینامیک تری باشیم که اینگونه نشد. البته با تمام این حرف ها بازی جذابیت هایی داشته و بنابراین به کسانی که خواهان یک پلتفرمر جذاب با ته مایه های اکشن هستند پیشنهاد می کنیم این عنوان را از دست ندهند.

دانلود نسخه iOS - دانلود نسخه اندروید - کافه بازار

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی