ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

محمود واعظی از تداوم ارتباطش با کاربران شبکه های اجتماعی گفت

بعد از حدود یک هفته از معرفی وزرای جدید به مجلس شورای اسلامی دیروز بالاخره رای گیری نهایی انجام شد و محمد جواد آذری جهرمی با کسب رای اعتماد از اعضای خانه ملت سکان هدایت ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۴:۳۰

بعد از حدود یک هفته از معرفی وزرای جدید به مجلس شورای اسلامی دیروز بالاخره رای گیری نهایی انجام شد و محمد جواد آذری جهرمی با کسب رای اعتماد از اعضای خانه ملت سکان هدایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را به دست گرفت.

اما شاید یکی از اصلی ترین نقاط قوت محمود واعظی (وزیر سابق ارتباطات) که در ادامه عزل و نصب ها به عنوان رئیس دفتر رئیس جمهور منصوب گردید، توجه خوب وی به کاربران و مخاطبان شبکه های اجتماعی و در پاره ای موارد تصمیم گیری براساس خواست و نظر آنها باشد..

در همین راستا واعظی با انتشار اولین پست اینستاگرامی خود در سمت تازه اش از تداوم ارتباط و تعاملش با کاربران شبکه های اجتماعی در فضای مجازی سخن گفت.

واعظی در پست اینستاگرامی اش اینور نوشته است:

در طول چهار سال گذشته به عنوان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، سعی کردم از طریق فضای مجازی و شبکه‌ های اجتماعی مستقیما با شما عزیزان و کاربران محترم در تعامل باشم تا از نقطه نظرات شما آگاه باشم. اکنون که در جایگاه دیگری مشغول انجام وظیفه شده‌ ام نیز همین رویه را ادامه خواهم داد و به عنوان رییس دفتر رییس جمهوری از طریق همین شبکه‌ های اجتماعی با شما کاربران عزیز همراه خواهم بود. از شما عزیزان بابت اینکه به دلیل ضیق وقت امکان پاسخگویی به همه پیام‌ های شما را نداشتم عذرخواهی می‌ کنم، اما پیام‌هایتان را می‌خوانم و از نقطه نظرات خوب‌ تان استفاده می‌کنم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • حسین دلپذیر
    حسین دلپذیر | ۲ شهریور ۱۳۹۶

    خیلی هم مهمه ک باشه یا نباشه.بمونه فقط فوش میخوره

  • زیتانیکس
    زیتانیکس | ۳۰ مرداد ۱۳۹۶

    درود بر شما

مطالب پیشنهادی