ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پریسما می خواهد فناوری های ویرایش عکس خود را به شرکت های دیگر بفروشد

تقریباً یک سال قبل، اپلیکیشن پریسما (Prisma) به اوج محبوبیت خود رسید و با افکت های تازه و جذاب مبتنی بر هوش مصنوعی، بسیاری از کاربران را درگیر خود ساخت. حال این شرکت به دنبال ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۱:۳۰

تقریباً یک سال قبل، اپلیکیشن پریسما (Prisma) به اوج محبوبیت خود رسید و با افکت های تازه و جذاب مبتنی بر هوش مصنوعی، بسیاری از کاربران را درگیر خود ساخت. حال این شرکت به دنبال روش های دیگری برای کسب درآمد است.

این کمپانی روسی به تازگی اعلام کرده که می خواهد کسب و کارش را فراتر از اپلیکیشن خودش توسعه بخشد و ابزارهای متعدد بینایی ماشین مبتنی بر فناوری هوش مصنوعی را در اختیار شرکت های دیگر قرار دهد.

ابزارهای مورد بحث، مواردی همچون تشخیص اشیاء، مپینگ چهره، شناسایی پیش زمینه در تصاویر و مانند اینها را در بر می گیرند. بنابراین شاید به زودی شاهد سیستم پردازش سریع و هوشمند پریسما در اپلیکیشن های دوربین یا ویرایش عکس محبوب باشیم.

البته خود برنامه پریسما همچنان به قوت خود باقیست. به گفته کمپانی سازنده، این اپلیکیشن هم اکنون بین 5 تا 10 میلیون کاربر ماهانه دارد که آمار خوبی برای این استارتاپ نه چندان قدیمی محسوب می شود.

هنوز هیچ صحبتی در مورد مشتریان بالقوه به میان نیامده، اما احتمالاً فیسبوک را باید از فهرست کنار گذاشت، چون این شرکت به سرعت پس از محبوب شدن پریسما، فیلترهای عکس مشابهی را معرفی کرد.

طبق روال های مشابه در دنیای تکنولوژی، شاید نهایتاً یکی از بزرگان این حوزه به پریسما و فناوری هایش علاقه مند شود و به جای اینکه مبلغی را برای استفاده از ابزارهایش بپردازد، کل این شرکت را یکجا تحت مالکیت خود درآورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • loganlegend
    loganlegend | ۳۰ مرداد ۱۳۹۶

    همین الانم تو صد اپلیکیشن دیگر هم هست قابلیت هاش حتی بهتر

مطالب پیشنهادی