ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسر از لپتاپ گیمینگ Nitro 5 Spin 2-in-1 رونمایی کرد

برای بسیاری از گیمرها، یک PC قدرتمند نسبت به لپتاپ های گیمینگ (خصوصاً با توجه به تفاوت قیمت در مشخصات یکسان) ارجحیت دارد اما بعضی شرایط زندگی، مانند جا به جایی دائم یا حتی علاقه ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۷:۱۵

برای بسیاری از گیمرها، یک PC قدرتمند نسبت به لپتاپ های گیمینگ (خصوصاً با توجه به تفاوت قیمت در مشخصات یکسان) ارجحیت دارد اما بعضی شرایط زندگی، مانند جا به جایی دائم یا حتی علاقه به همراه داشتن ابزار بازی، باعث می شود که برخی افراد به خرید لپ تاپ های گیمینگ روی بیاورند.

ایسر نیز به عنوان یکی از تولیدکنندگان دستگاه های مورد بحث، به تازگی از محصول جدیدی رونمایی کرده که با داشتن لولاهای مخصوص، امکان تبدیل شدن لپتاپ به یک تبلت یا نمایشگر (بسته به کاربری) را فراهم می کند.

دستگاه مورد بحث «Acer Nitro 5 Spin 2-in-1» نام داشته و از مشخصات قابل قبولی برای پردازش بازی بهره می برد. ضمن اینکه لپتاپ جدید ایسر در میان همنوعان هیبرید خود، از قدرتمندترین سخت افزارها بهره مند بوده و حتی رقبایی مانند HP Spectre x360 را نیز پشت سر می گذارد.

لپتاپ گیمینگ هیبرید ایسر از حافظه 512 گیگابایتی SSD بهره می برد

Nitro 5 Spin 2-in-1 با داشتن نمایشگر 15.6 اینچی IPS با رزولوشن تمام اچ دی، تصاویر با کیفیتی را به نمایش گذاشته و از پردازنده نسل هشتم اینتل در کنار 16 گیگابایت رم DDR4 و کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 1050 برای پردازش امور استفاده می کند. محصول مورد بحث همچنین به 512 گیگابایت حافظه از نوع SSD مجهز شده و با نور پس زمینه کیبورد، امکان بازی و تایپ در محیط های کم نور را نیز فراهم می کند.

البته مشخصات فنی Nitro 5 Spin 2-in-1 در مقایسه با نسل جدید لپتاپ های گیمینگ با نمایشگرهای 4K چندان قدرتمند به نظر نمی رسد؛ اما باید در نظر داشت که مزایای محصول جدید ایسر نسبت به رقبا شامل بدنه باریک، وزن کم، قابلیت تبدیل شوندگی و قیمت 1000 دلاری خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • محمد مستاجران
    محمد مستاجران | ۳۰ مرداد ۱۳۹۶

    خب خیلی خوبه ولی دو تا سوال
    اول اینکه آیا تاچ هست؟؟؟
    دوما چرا قیمتش اینقدر پایینه؟؟؟?

مطالب پیشنهادی