ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

هیوندای زمان طراحی و تولید مدل های جدید را به 18 ماه کاهش خواهد داد

کمپانی کره ای هیوندای از برنامه های خود برای کاهش مدت زمان چرخه طراحی و تولید محصولات خود و برند لوکس جنسیس خبر داد. طبق گزارسی که اخیرا در یکی از رسانه های خبری حوزه ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ | ۲۰:۱۵

کمپانی کره ای هیوندای از برنامه های خود برای کاهش مدت زمان چرخه طراحی و تولید محصولات خود و برند لوکس جنسیس خبر داد. طبق گزارسی که اخیرا در یکی از رسانه های خبری حوزه خودرو منتشر شده، با این استراتژی کره ای ها قصد دارند خودروهای تولیدی خود را کاملا بروز نگه داشته و بتوانند در صورت نیاز با پدیده هایی مثل تسلا و ویمو و همچنین شرکت های نوپای عمدتا چینی راحت تر مقابله به مثل کنند.

آقای لوک دانکروولک (Luc Donckerwolke) معاون ارشد دپارتمان طراحی هیوندای و جنسیس و طراح سابق کمپانی بنتلی در مصاحبه خود گفته این شرکت می خواهد فرایند شکل گیری یک خودرو از طرح های اولیه تا مرحله تولید را از سه سال به 1.5 سال کاهش دهد. وی در مصاحبه با سایت Automotive News افزوده که عملی شدن چنین برنامه ای با توجه با گشایش استودیوی جدید در مجموعه هیوندای در نامیانگ کاملا امکان پذیر است.

این استودیوی طراحی که اخیرا افتتاح شده، مسئولیت 65 درصد از پروژه های هیوندا و جنسیس را بر عهده داشته و قادر است به طور همزمان بر روی 25 پروژه کار کند. به گفته آقای دانکروولک برای جلوگیری از تاثیرپذیری طراحان برندهای هیوندا و جنسیس از همدیگر، برای آنها محیط های کاری جداگانه در نظر گرفته شده است. نکته جالب این که کمپانی کیا نیز در مرکز تحقیق و توسعه نامیانگ استودیوهایی را راه اندازی کرده است. آقای دانکروولک اضافه کرده که تیم تحت هدایت وی در حال حاضر می تواند تا 30 درصد زمان چرخه طراحی را کاهش دهد.

لی سانگ یوپ (Lee SangYup) طراح برجسته دیگری است که اخیرا از کمپانی بنتلی به گروه هیوندای موتور نقل مکان کرده است. آقای سانگ یوپ نیز اعتقاد دارد که خودروسازان برای سرعت بخشیدن به فعالیت های خود باید مراحل طراحی را سریع تر و سازمان یافته تر کنند. به گفته ی او محصولات برندهای هیوندای و جنسیس با طراحی های شاخص و مدرن روانه خیابان ها خواهند شد. وی از کراس اوور جدید کونا به عنوان نخستین خودرویی که بر اساس زبان طراحی جدید هیوندای شکل گرفته، یاد می کند. در میان محصولات جنسیس نیز سدان G70 اولین مدلی خواهد بود که در ماه سپتامبر با هویت متحول شده این برند پا به عرصه خواهد گذاشت.

آنطور که شواهد و قرائن نشان می دهند، کره ای ها حساب ویژه ای بر روی طراحی تولیدات خود باز کرده و می خواهند با تکیه بر این فاکتور کلیدی دردسرهای بیشتری برای رقبای نام آشنای اروپایی و ژاپنی خود ایجاد کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • سعید
    سعید | ۳۱ مرداد ۱۳۹۶

    معاون ارشد طراحی هیوندا یه غیر کره ای هستش کره با این همه تجربه از خارجی ها استفاده میکنه
    نمیدونمما ایرانی ها وقتی مدیر نداریم وقتی بضاعت مملکتمون همین مدیرایی که میبینیم (نگید نه اگه مدیر های قدرتمند داشتیم بخش خصوصی انقدر ضعیف نبود) چرا نمیریم و مدیر های درجه یک استخدام نمیکنیم
    گوگل و مایکروسافت با اون عظمتشون مدیرای هندی دارن خب ماهم بریم مدیرای تراز اول جهانی استخدام کنیم تا بلکه فرهنگ مدیریتی کشور تغییر کنه

مطالب پیشنهادی