ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسخه قدرتمندی از گلکسی A5 سامسونگ با دوربین دوگانه در دست تست است

سامسونگ ظاهرا در نظر دارد ظرف ماه های آتی یک موبایل میان رده جدید را معرفی نماید چراکه محصولی با شماره مدل Samsung SM-A5300 اخیرا روی سرویس بنچمارک Geekbench رویت شده. با در نظر داشتن نام این دستگاه ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۸:۱۵

سامسونگ ظاهرا در نظر دارد ظرف ماه های آتی یک موبایل میان رده جدید را معرفی نماید چراکه محصولی با شماره مدل Samsung SM-A5300 اخیرا روی سرویس بنچمارک Geekbench رویت شده.

با در نظر داشتن نام این دستگاه به نظر می آید که اسمارت فون مورد بحث نسخه به روز شده ای از مدل ۲۰۱۷ گلکسی A5 باشد که شماره مدل SM-A5200 را دارد.

دستگاه تست شده اندروید ۷.۱.۱ را دارد و توان پردازشی اش را از اسنپدراگون ۶۶۰ می گیرد؛ تازه ترین پلتفرم سری ۶۰۰ کوالکام تا به امروز عرضه شده و امکاناتی نظیر بلوتوث ۵، ارتباط فوق سریع LTE و پشتیبانی همزمان از دو دوربین را برای کاربران به ارمغان می آورد. در نتیجه چیپست مذکور می تواند این موبایل را به یکی از اولین میان رده های سامسونگ با پشتیبانی از دوربین دوگانه بدل کند.

در بخش حافظه نیز شاهد نمایش ۶ گیگابایت رم برای این محصول هستیم. همانطور که احتمالا می دانید نسخه امسال تلفن هوشمند مورد بحث با اگزینوس ۷۸۸۰، تنها سه گیگابایت رم دارد.

لذا با در نظر داشتن امکانات قابل توجه ذکر شده برای این موبایل انتظار می رود که یا با نسخه ۲۰۱۸ از A5 روبرو باشیم یا نسخه پرو یا حرفه ای آن که احتمالا به بازار چین عرضه می شود. هرچند که بهتر است تا اعلام رسمی خبر از سوی شرکت سازنده از قضاوت در این باره خودداری کنیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • انتقاد سازنده
    انتقاد سازنده | ۳۰ مرداد ۱۳۹۶

    مدل 2017 اش را چند ماه داشتم، واقعاً دوربینش نا امیدم کرد. همه فروشنده ها تبلیغ دوربینش را میکردن که هردو دوربینش 16 مگاپیکسل هست و عالی. دوربین اصلی که توی شب کیفیت خوبی نداشت و حتی نسبت به مدل 2016 پسرفت کرده بود (لرزشگیر نداره) دوربین جلو هم فقط در فاصله ی نزدیک خوب عکس میگیره. یه کم که فاصله از دوربین زیاد باشه تار میشه (مثلاً دستت را تا آخر بکشی) اگه روی مونوپاد عکس بگیری یه عکس کاملاً تار تحویلت میده. این مشکل هم جهانیه و توی فروم سامسونگ همه کاربرا این مشکل را گزارش کردن. حسگر اثر انگشتش هم باید چند بار لمس کنی تا قفل گوشی را باز کنه. اولین گوشی بود که در زمان کمتر از یکسال فروختمش

    • نیما سالارکیا
      نیما سالارکیا | ۳۱ مرداد ۱۳۹۶

      خالی بند.
      من دارم هیچ مشکلی نداره

  • روزبه
    روزبه | ۳۰ مرداد ۱۳۹۶

    الان میزنش 800 دلار

  • loganlegend
    loganlegend | ۳۰ مرداد ۱۳۹۶

    این سامسونگ چقدر میان رده و پایین رده داره و بازم معرفی میکنه با کمی تغییر در اعداد

مطالب پیشنهادی