ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

آپدیت جدیدی برای نسخه آیفون اسکایپ منتشر شد

بعد از انتشار بروزرسانی نسخه پیش نمایش اسکایپ روی رایانه های شخصی و تغییرات گوناگون آن، حالا نوبت به ورژن آیفون این برنامه رسیده تا پذیرای ویژگی های جدید باشد. ساعاتی پیش ردموندی ها آپدیتی ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۶:۳۰

بعد از انتشار بروزرسانی نسخه پیش نمایش اسکایپ روی رایانه های شخصی و تغییرات گوناگون آن، حالا نوبت به ورژن آیفون این برنامه رسیده تا پذیرای ویژگی های جدید باشد. ساعاتی پیش ردموندی ها آپدیتی برای نسخه آیفون اسکایپ منتشر کردند که به واسطه آن شاهد پیشرفت هایی گوناگونی برای این ورژن هستیم.

شاید مهمترین تغییر این برنامه قابلیت ارسال Mood Message ها باشد. همان پیام های ساده و کوتاهی که می توانید با آن ها بقیه را از حال کنونی تان خبردار کنید. همچنین مایکروسافت گزینه ای را به پیام رسانش اضافه کرده تا که کمکش بدانید پیام ها دقیقا چه زمانی فرستاده شده اند.

این ویژگی از مدت ها در لیست درخواست کاربران آیفون اسکایپ قرار گرفته بود. جدا از دو تغییر یاد شده، بخش ورود به اکانت بهبودهایی داشته و الان سریع تر و ساده تر می توانید Sign in کنید. بهبود عملکرد برنامه و کاهش باگ ها از دیگر تغییرات ورژن 8.4.3 برای آیفون است.

پس از عرضه بروزرسانی نسخه پیش نمایش اسکایپ برای رایانه های شخصی و اکنون آپدیت ورژن آیفون ها، انگار مایکروسافت از اعتراضات فراوان کاربران درس گرفته است؛ چند ماه پیش آن ها آپدیتی را برای دیوایس های اندرویدی منتشر کردند که با انتقادات فراوانی رو به رو شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی