ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

توصیه واعظی به وزیر جدید: حوزه ICT را طوری بسازید که در شأن مردم و نظام باشد

محمدجواد آذری جهرمی از صبح دیروز رسماً کار خود را به عنوان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت دوازدهم آغاز کرد و محمود واعظی (که حالا رئیس دفتر ریاست جمهوری است) نیز ضمن آرزوی توفیق ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۵:۰۰

محمدجواد آذری جهرمی از صبح دیروز رسماً کار خود را به عنوان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت دوازدهم آغاز کرد و محمود واعظی (که حالا رئیس دفتر ریاست جمهوری است) نیز ضمن آرزوی توفیق برای جهرمی، به او توصیه کرد:

سعی کنید حوزه ICT را طوری بسازید که در شأن مردم و نظام باشد، و توقعاتی که مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری برای توسعه دارند را محقق کنید، و فضای مجازی را بهبود بخشید تا یک فضای مجازی سالم داشته باشیم.

واعظی با اشاره به توانمندی های موجود در وزارت ارتباطات و دانشگاه های کشور و همچنین اعتماد بخش خصوصی به دولت، ابراز امیدواری کرد پروژه ها و برنامه های موجود تا پایان دولت دوازدهم تکمیل شده و به بهره برداری برسند. وزیر سابق در ادامه بر همدلی و وحدت در سازمان تأکید کرد و از اهمیت دخیل شدن اعضای مجموعه در تصمیم گیری ها سخن گفت.

جهرمی نیز با اشاره به کار تیمی در دوره وزارت محمود واعظی بیان کرد:

افتخار بنده این است که چهار سالی که در خدمت شما بودم کار یاد گرفتم، و موارد لازم در مدیریت و پیشبرد اهداف را آموختم و قطعاً برای تحقق اهداف دولت دوازدهم، از همه ظرفیت های مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات استفاده می شود.

وی همچنین از عدم تغییر رویه ها در دوره جدید خبر داد و گفت وزارت ارتباطات خط مشی پیشین را حفظ کرده و در مسیری که مردم به دکتر روحانی رأی داده اند حرکت خواهد کرد.

وزیر ارتباطات در نهایت با تأکید بر بحث فناوری اطلاعات اعلام کرد برای حل مشکلات باقیمانده در این بخش و افزایش سرعت توسعه، تلاش ویژه ای به کار گرفته خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • حسین دلپذیر
    حسین دلپذیر | ۲ شهریور ۱۳۹۶

    باز این حرف زد...

  • Android_Programmer
    Android_Programmer | ۱ شهریور ۱۳۹۶

    اینترنت ایران توهین مستقیم به شعور و انسانیت ماست به عنوان موجوداتی خواهان و جویای علم و اطلاعات و آگاهی! امیدوارم مسولین هم به این نتیجه برسند و بیشتر درک کنند.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی