ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسوس مانیتور گیمینگ خمیده جدیدی را از خانواده ROG Strix معرفی کرد

کمپانی ایسوس چندی پیش در نمایشگاه کامپیوتکس چند مانیتور گیمینگ را معرفی کرد، و حال از مدل جدیدی برای گیمرهای حرفه ای رونمایی کرده که در بیانیه خبری زیر، بیشتر با آن آشنا خواهیم شد. ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۳:۱۵

کمپانی ایسوس چندی پیش در نمایشگاه کامپیوتکس چند مانیتور گیمینگ را معرفی کرد، و حال از مدل جدیدی برای گیمرهای حرفه ای رونمایی کرده که در بیانیه خبری زیر، بیشتر با آن آشنا خواهیم شد.

معرفی مانیتور گیمینگ ROG Strix XG27VQ ایسوس

جمهوری گیمرهای ایسوس به طور رسمی مانیتور ROG Strix XG27VQ را به عنوان اولین مدل از مجموعه ROG Strix XG برای گیمرهای حرفه ای معرفی کرد. مانیتور ROG Strix XG27VQ تصویری شفاف و با کیفیت را برای یک تجربه ی گیمینگ حرفه ای ارائه خواهد داد. ROG Strix XG27VQ یک نمایشگر Full HD با نرخ رفرش 144 هرتز بوده و ویژگی های ASUS-exclusive Extreme Low Motion Blur و FreeSync را برای گیم پلی بدون لگ در اختیار شما قرار خواهد داد.

طراحی الهام گرفته از وضعیت بازی آن، نورپردازی ASUS Aura RGB را به همراه یک امضای نورانی در قسمت زیرین پایه، برای خلق یک محیط گیمینگ و یا گروه های بازی تحت شبکه (LAN) به شما هدیه می کند.

تجربه گیمینگ با مانیتور منحنی

مانیتور ROG Strix XG27VQ با استفاده از پنل 27 اینچی منحنی 1800R خود، زمینه ای بزرگ و کامل را برای کاربران فراهم می آورد تا احساس کاملی را در بازی بدست بیاورند. انحنای صفحه نمایش با اطمینان از مسافت برابر هر نقطه، تجربه ی دید راحت و مشاهده آسان را در بازی های طولانی مدت تضمین می نماید.

نرخ بروزرسانی 144 هرتز و تکنولوژی ASUS Extreme Low Motion Blur

با سرعت رفرش 144Hz، تصاویر متحرک با سرعت بسیار بالا برای ROG Strix XG27VQ مشکل ساز نخواهد بود. خبری از لگ های نا امید کننده نیست و در حرکت سریع، بازی های شوتر اول شخص، استراتژیک، مسابقه ای و عناوین ورزشی به مشکلی بر نمی خورید.

مانیتور ROG Strix XG27VQ دارای جدید ترین فناوری اختصاصی ایسوس با نام Extreme Low Motion Blur است که ضمن برطرف کردن لکه و پسماند تصاویر، اجسام و اشیاء در حال حرکت را بسیار واضح تر به نمایش می گذارد. همچنین فناوری FreeSync نیز با از بین بردن فریم های ناقص، لگ و تاخیر در ورودی را به حداقل خواهد رساند.

زیبایی الهام گرفته از بازی با نشان اختصاصی نورانی و قابلیت تنظیم

مانیتور ROG Strix XG27VQ که میراث دار طراحی جمهوری گیمرهای ایسوس (ROG) است، دارای فناوری ASUS Aura RGB در بخش پشت است که چندین جلوه و حالت نورانی را در اختیار گیمرها قرار داده و محیطی زیبا را برای بازی به وجود می آورد. افزون بر آن، این محصول دارای یک امضای (لوگوی اختصاصی گیمرهای ایسوس) منحصر به فرد است که درون خود دیودهای LED را حمل کرده و امکان شخصی سازی و ساخت افکت های متنوع را به شما خواهد داد. در این بخش دو عدد لوگوی ROG و یک پوشش خالی قرار گرفته است و در نهایت کاربران می توانند طرح های سفارشی خود را برای ایجاد طراحی نورانی و نزدیک کردن هر چه بیشتر میز کار به یک محیط کاملا گیمینگ، ارائه نمایند.

نرم افزارهای ASUS GamePlus و ASUS DisplayWidget

مانیتور ROG Strix XG27VQ دارای کلید میانبر GamePlus به منظور افزایش کارایی در حین بازی است؛ این فناوری 4 گزینه متفاوت را برای گیمرها فراهم می سازد؛ نخست، یک تایمر در گوشه ی سمت چپ، زمان سپری شده بازی را به شما نمایش خواهد داد و شمارنده FPS نیز اطلاعات نرخ فریم را به گیمرها منتقل می کنند.

همچنین سه خط تراز در چهار گوشه مانیتور را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا در هنگام استفاده از چندین مانیتور در کنار یکدیگر، مجبور به حدس زدن نباشید و همه مانیتورها در یک ردیف قرار بگیرند. و آخرین ویژگی نیز قابلیت نشانه گیری 4 حالته است که به انتخاب شما بهترین گزینه فعال می گردد.

ASUS DisplayWidget یک ابزار نرم افزاری است که به کاربران اجازه می دهد تنظیمات و ویژگی های صفحه نمایش خود از جمله فناوری های GameVisual، App SyncTM و نور آبی فوق العاده کم را به راحتی تنظیم نمایند. در حالی که می توانید این تنظیمات را از طریق منوی OSD انجام داد، DisplayWidget دسترسی و استفاده از آنها را بسیار ساده تر کرده است. فناوری GameVisual نیز دارای 7 مود و حالت از پیش تعیین شده (MOBA, RTS/RPG, FPS, sRGB, Racing, Scenery و Cinema) است که جهت بهبود تصاویر در وضعیت های مختلف و بازی را فراهم می سازد.

گفتنیست ایسوس با نوآوری هایی مانند اولین مانیتور 240 هرتز جزو برترین شرکت های سازنده محصولات گیمینگ به شمار می رود. مانیتورهای گیمینگ ایسوس در سال 2016 سهم 35 درصدی را از بازار مانیتورهای مخصوص بازی به خود اختصاص داده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • | ۳۱ مرداد ۱۳۹۶

    "کمپانی ایسر چندی پیش در نمایشگاه کامپیوتکس چند مانیتور گیمینگ را معرفی کرد، و حال از مدل جدیدی برای گیمرهای حرفه ای رونمایی کرده که در بیانیه خبری زیر، بیشتر با آن آشنا خواهیم شد."

    بالاخره ایسر یا ایسوس؟! ?

مطالب پیشنهادی