ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آلکاتل موبایل پایین رده U5 HD را رسماً معرفی کرد

شرکت آلکاتل چندی پیش در جریان کنگره جهانی موبایل از دستگاهی به نام U5 رونمایی کرد و حالا چند روز مانده دیگر رویداد بزرگ دنیای تکنولوژی یعنی IFA مدل ارتقاء یافته این محصول را معرفی ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۸:۱۵

شرکت آلکاتل چندی پیش در جریان کنگره جهانی موبایل از دستگاهی به نام U5 رونمایی کرد و حالا چند روز مانده دیگر رویداد بزرگ دنیای تکنولوژی یعنی IFA مدل ارتقاء یافته این محصول را معرفی نموده است.

این موبایل که Alcatel U5 HD نام دارد، به نمایشگر 5 اینچی از نوع IPS LCD مجهز شده و رزولوشن 720×1280 را ارائه می کند. چیپست به کار رفته در این تلفن همراه، مدل MT6737 ساخت کمپانی مدیاتک است که 4 هسته پردازشی از نوع Cortex-A53 با حداکثر فرکانس 1.2 گیگاهرتز را در خود جای داده.

در کنار چیپست نه چندان قوی، حضور یک گیگابایت حافظه رَم و 8 گیگابایت حافظه داخلی هم کاملاً از پایین رده بودن این دستگاه حکایت دارند. البته به لطف درگاه کارت حافظه، می توان فضای ذخیره سازی U5 HD را تا 32 گیگابایت دیگر نیز ارتقاء بخشید.

در بخش تصویربرداری، آلکاتل مدل U5 HD را نسبت به نسل قبل یک پله ارتقاء داده و ماژول دوربین 8 مگاپیکسلی را به عنوان دوربین اصلی انتخاب کرده. دوربین سلفی این دستگاه هم 5 مگاپیکسلی است. تمام این سخت افزار نسبتاً ضعیف با باتری 2200 میلی آمپر ساعتی تغذیه می شود که شارژدهی خوبی را در پی خواهد داشت.

این موبایل در دو رنگ مشکی و سفید عرضه می شود و به صورت پیش فرض از اندروید 7.0 به عنوان سیستم عامل بهره می گیرد. احتمالاً جزئیات بیشتر در مورد زمان عرضه و قیمت این دستگاه در خلال نمایشگاه IFA منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی