ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

پشتیبانی از افزونه ها به نسخه iOS مترجم مایکروسافت اضافه شد

بعد از انتظارات فراوان، ساعاتی پیش مایکروسافت آپدیت جدیدی برای نسخه آی دوایس مترجم خود به انتشار رساند و پشتیبانی از «افزونه ها» یا همان Extension را به اپلیکیشن Microsoft Translator افزود. بنابراین حالا می توانید ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۶:۴۵

بعد از انتظارات فراوان، ساعاتی پیش مایکروسافت آپدیت جدیدی برای نسخه آی دوایس مترجم خود به انتشار رساند و پشتیبانی از «افزونه ها» یا همان Extension را به اپلیکیشن Microsoft Translator افزود. بنابراین حالا می توانید عکس ها و متن های بقیه برنامه های iOS را هم به کمک مترجم مایکروسافت ترجمه کنید.

برای این کار کافیست روی دکمه اشتراک گذاری iOS کلیک کرده و سپس برای انجام عملیات ترجمه، آیکون Translator را فشار دهید. البته پشتیبانی از افزونه ها تنها ویژگی جدید نسخه 3.0.6 مترجم مایکروسافت نیست و جدا از این، قابلیت کاهش سرعت صدای ترجمه هم به آن اضافه شده است.

در صورتی که تلفظ جمله یا کلمه ای را متوجه نشدید، کافیست این ویژگی را فعال کرده و سرعت صدا را کاهش دهید. اضافه کردن یک بخش اضطراری به Phrasebook [مجموعه عبارات آماده] و برطرف کردن باگ ها از دیگر تغییرات مهم نسخه 3.0.6 این اپ به شمار می رود.

دارندگان آی دیوایس ها هم اکنون می توانند ورژن 3.0.6 مترجم مایکروسافت را که فعلا با بازخوردهای مثبتی هم رو به رو شده از طریق فروشگاه اپ استور دانلود کنند. بد نیست بدانید با آخرین بروزرسانی، سرویس Microsoft Translator حالا از 60 زبان مختلف دنیا برای ترجمه پشتیبانی می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Erfan4
    Erfan4 | ۳۱ مرداد ۱۳۹۶

    واي چقد اين قابليت فوق العادست . يكي از مهمترين ويژگي ها براي من ك توي ios دنبالش بودم . متاسفانه هرچقد گشتم نرم افزاري با اين قابليت پيدا نكردم يا اگرم بود ترجمه فارسي نداشت. اين بروز رساني خلا نبود همچين قابليتي توي Google Translate براي ios رو پر كرد . ولي اين قابليت براي اندرويد بودش از اندرويد ٦ ب بعد . ممنون از مايكروسافت و ممنون از ديجياتو بابت پوشش اين خبر ك وااااقعا من دنبال همچين چيزي بودم

مطالب پیشنهادی