ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت مخابرات: اینترنت نامحدود ۱۲۸ کیلوبیت بر ثانیه اصلاح می شود

بسیاری از کاربران اینترنت در کشور از سرویس های اینترنت قدیمی 128 کیلوبیت بر ثانیه استفاده می کنند که با وجود نامحدود بودن حجم استفاده (که البته برخلاف تعریف، سقف دانلود مشخص دارد) کیفیت نامناسبی ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۰:۱۵

بسیاری از کاربران اینترنت در کشور از سرویس های اینترنت قدیمی 128 کیلوبیت بر ثانیه استفاده می کنند که با وجود نامحدود بودن حجم استفاده (که البته برخلاف تعریف، سقف دانلود مشخص دارد) کیفیت نامناسبی داشته و موجب اعتراض مصرف کنندگان شده است.

«رسول سرائیان» مدیر عامل شرکت مخابرات ایران نیز در پاسخ به انتقادات کاربران، ضمن وعده تحول کیفیت اینترنت مخابرات تا پایان سال، عنوان کرد نارضایتی های کاربران دلایل متفاوتی داشته که باید به هرکدام به صورت جداگانه پرداخته شود. وی همچنین درباره کیفیت خدمات اینترنت افزود:

بخش بیشتری از نارضایتی ها مربوط به سرویس های قدیمی اینترنت نامحدود سرعت 128 کیلوبیت بر ثانیه است که برنامه اصلاح این سرویس ها در دستور کار قرار دارد؛ برای این منظور به طور روزانه شاخص های کیفی سرویس را رصد می کنیم.

با پایان اقدامات مربوط به اتصال به Ixp (مرکز تبادل ترافیک) تا پایان سال مشترکان از نظر کیفیت تجربه متفاوتی را در اینترنت مخابرات احساس خواهند کرد و کیفیت سرویس بسیار خوب خواهد شد.

گفتنی است مراکز تبادل داده، نقاط کانونی شبکه های مبتنی بر فناوری اطلاعات هستند که فاصله بین تولیدکنندگان محتوا و مصرف کنندگان آن را کاهش می دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (25 مورد)
  • ashkan
    ashkan | ۱ شهریور ۱۳۹۶

    خاک بر سرتون توی کشورای دیگه اینترنت ۱۲۸ مگابیت هم داره جمع میشه اینا تازه دارن در مورد ۱۲۸ کیلو بیت حرف میزنن.ای خدا یه پولی به ما بده از این خراب شده بریم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی