ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اچ پی لپ تاپ گیمینگ Omen X را با قابلیت ارتقاء سخت افزار و اورکلاک معرفی کرد

اچ پی در سال جاری چندین محصول گیمینگ از خانواده Omen را روانه بازار ساخته، اما جای خالی یک لپ تاپ حرفه ای در بین آنها احساس می شود. حالا شاهد نخستین لپ تاپ با ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۳:۰۰

اچ پی در سال جاری چندین محصول گیمینگ از خانواده Omen را روانه بازار ساخته، اما جای خالی یک لپ تاپ حرفه ای در بین آنها احساس می شود. حالا شاهد نخستین لپ تاپ با برند Omen X هستیم که می تواند انتظارات سختگیر ترین گیمرها را هم برآورده سازد.

بالاترین مدل این سری به نمایشگر 17 اینچی با رزولوشن 4K مجهز شده، اما افرادی که کارآیی را به اعداد و ارقام ترجیح می دهند، می توانند مدل تمام اچ دی با نرخ رفرش 120 هرتز را سفارش دهند. در هر دو حالت، فناوری G-Sync انویدیا با استفاده از کارت گرافیک GeForce GTX 1080 فعال خواهد بود. این کارت گرافیک توسط شرکت سازنده اورکلاک شده و از دو نمایشگر خارجی هم پشتیبانی می کند.

یکی از ویژگی های مهم لپ تاپ Omen X اچ پی، توانایی ارتقاء ساده بعضی از قطعات است. این کمپانی شکاف های مخصوصی را برای هارد، اس اس دی و رَم تعبیه کرده که هرکدام از آنها به راحتی از جای خود در می آیند.

اچ پی از نسل هفتم پردازنده های اینتل سری Core i7 در این دستگاه استفاده کرده است. مدل پایه Omen X با پردازنده اینتل Core i7-7700HQ و 16 گیگابایت رَم، کارت گرافیت GTX 1070، نمایشگر تمام اچ دی، 256 گیگابایت اس اس دی و 1 ترابایت هارد دیسک، قیمتی معادل 2000 دلار دارد.

قوی ترین پیکربندی سخت افزاری لپ تاپ جدید اچ پی هم با پردازنده اورکلاک شده Core i7-7820HK و 32 گیگابایت رَم، کارت گرافیک GTX 1080، نمایشگر 4K، دو درایو SSD یک ترابایتی به همراه یک ترابایت هارد دیسک عرضه می شود که 3699 دلار قیمت خواهد داشت.

همچون اکثر لپ تاپ های گیمینگ، Omen X اچ پی هم به کیبورد مکانیکی با قابلیت جابجایی 2.5 میلیمتری مجهز شده. هرکدام از کلید ها به صورت جداگانه قابلیت نورپردازی RGB را دارند. سه درگاه USB استاندارد، دو پورت USB-C/تاندربولت، یک خروجی HDMI با پشتیبانی از محتوای HDR، دیسپلی پورت، درگاه شبکه و کارت خوان هم از دیگر قابلیت های ارتباطی این دستگاه هستند.

اچ پی قصد دارد این مجموعه لپ تاپ ها را از نوامبر سال جاری (اواسط پاییز) روانه بازار نماید. در ادامه تصاویر بیشتری از لپ تاپ گیمینگ HP Omen X را ملاحظه می کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • agha
    agha | ۳۱ مرداد ۱۳۹۶

    فقط razer blade ولی خیلی گرونه

  • TeChNoLoGy
    TeChNoLoGy | ۳۱ مرداد ۱۳۹۶

    خرید لپتاب گیمینگ = اشتباه محض
    دلیلشم بگم والا از هر چیزیش بگی عیب داره از وزن زیاد بگیر تا مشکلات کولینگ و ...

  • Mohammad
    Mohammad | ۳۱ مرداد ۱۳۹۶

    زیباست ???

  • ashkan
    ashkan | ۳۱ مرداد ۱۳۹۶

    منم میخوام?????

مطالب پیشنهادی