ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل احتمالاً امسال از کروم بوک پیکسل جدید و گوگل هوم مینی رونمایی می کند

بر اساس گزارش منابع آگاه در صنعت، گوگل قصد دارد پاییز امسال از دو محصول جدید -یک کروم بوک با برند پیکسل و یک نسخه مینی از اسپیکر هوشمند گوگل هوم- در کنار نسل جدید ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۷:۰۰

بر اساس گزارش منابع آگاه در صنعت، گوگل قصد دارد پاییز امسال از دو محصول جدید -یک کروم بوک با برند پیکسل و یک نسخه مینی از اسپیکر هوشمند گوگل هوم- در کنار نسل جدید موبایل های پیکسل خود رونمایی کند.

البته هنوز اطلاعات دقیقی از مشخصات فنی کروم بوک مورد بحث در دست نیست اما با توجه به زمان احتمالی عرضه و اخبار موجود، به نظر می رسد این دستگاه حاصل پروژه «Bison» گوگل برای رقابت با مک بوک های اپل و سرفس های مایکروسافت باشد.

کروم بوک پیکسل با ضخامت 10 میلیمتر از لولای 360 درجه بهره مند است

طبق اطلاعات قبلی، Bison (کروم بوک پیکسل) از نمایشگر 12.3 اینچی با پشتیبانی از استایلوس های کمپانی «Wacom» برخوردار بوده، و به حافظه داخلی 128 گیگابایتی با رم 8GB یا 16GB مجهز شده است. این محصول 10 میلیمتر ضخامت داشته و احتمالاً مانند کروم بوک های سری Flip ایسوس، از لولای 360 درجه (برای استفاده به صورت تبلت) بهره مند شده است. همچنین بنا بر گزارش های موجود، گوگل قیمت 799 دلاری را برای Bison در نظر گرفته است.

محصول دیگری که احتمالاً در کنار تلفن های هوشمند گوگل معرفی خواهد شد، نسخه کوچکتر و ارزان تر اسپیکر هوشمند گوگل هوم تحت عنوان «Google Home Mini» بوده که برای رقابت با Amazon Echo Dot روانه بازار خواهد شد.

گفتنی است وجود هر دو محصول مورد اشاره، فعلاً در حد شایعه و اخبار احتمالی بوده، و برای اطلاع از حقیقت ماجرا باید تا زمان رونمایی از پیکسل های بعدی گوگل صبر کنیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی