ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تریلرهای مهم نمایشگاه گیمزکام 2017 را اینجا تماشا کنید

نمایشگاه گیمزکام به یکی از مهم ترین رویدادهای مربوط به دنیای بازی های ویدیویی تبدیل شده است. تقریبا تمام استودیوهای مهم بازی سازی از سرتاسر دنیا در این رویداد حضور داشته و اطلاعات جدیدی را ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۸:۰۰

نمایشگاه گیمزکام به یکی از مهم ترین رویدادهای مربوط به دنیای بازی های ویدیویی تبدیل شده است. تقریبا تمام استودیوهای مهم بازی سازی از سرتاسر دنیا در این رویداد حضور داشته و اطلاعات جدیدی را در خصوص پروژه های در حال توسعه خود در اختیار بازدیدکنندگان قرار می دهند. گیمزکام امسال علی رغم حضور کمرنگ تر کمپانی سونی نسبت به سال گذشته، باز هم به رویداد جذاب و قابل توجه ای تبدیل شده است.

در ادامه و باهم، نگاهی به مهم ترین تریلرهایی که تا به این جای این کار در این رویداد منتشر شده اند، خواهیم پرداخت.

ASSASSIN’S CREED: ORIGINS

هر چه به زمان انتشار قسمت جدید از سری اساسینز کرید نزدیک تر می شویم، کار انتظار برای قسمت جدید این مجموعه سخت تر می شود. بازگشت به گذشته و اضافه شدن المان های نقش آفرینی به بازی، در کنار اتفاق افتادن داستان این نسخه در مصر باستان، Origins را به یکی از مورد انتظار ترین بازی های پاییز امسال تبدیل کرده است.

تریلر جدید بازی در گیمزکام، اطلاعات جدیدی را در اختیار ما قرار نمی دهد، اما حضور ترانه You Want It Darker از لئونارد کوهن فقید، تماشای آن را لذت بخش می کند.

STAR WARS BATTLEFRONT II

قسمت جدید استار وارز قرار است تا بخش داستانی قدرمندی را که نسخه پیش از آن بهره نمی برد، به بازی اضافه کند. نبردهای شلوغ و هیجان انگیز در محیط های خاطره انگیز سری جنگ ستارگان در کنار جلوه های بصری خیره کننده، مواردی هستند که در بتل فرانت 2، انتظار شما را می کشند. این بازی در تاریخ 26 آبان سال جاری، به پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان خواهد آمد.

FINAL FANTASY XV: WINDOWS EDITION

خبر انتشار اخرین قسمت از سری بازی های فاینال فانتزی برای پی سی، خود به اندازه کافی هیجان انگیز است. قرار است تا فاینال فانتزی 15 سرانجام و یک سال بعد از عرضه برای کنسول های نسل هشتمی، در اوایل سال 2018 میلادی برای پی سی هم عرضه شود. طبق اطلاعات منتشر شده از تریلر، به نظر می رسد به واسطه باز بودن بیشتر دست سازندگان در پی سی، بازی دچار پیشرفت گرافیکی و فنی زیادی شده است.

FINAL FANTASY XV: POCKET EDITION

فاینال فانتزی 15، تنها حضور این فرانچایز موفق در نمایشگاه گیمزکام امسال نیست، قرار است تا اسکوئر انیکس طی یک بازآفرینی از قسمت 15، نسخه موبایلی این قسمت را هم عرضه کند. بازی دارای استایل هنری جالبی بوده و طی ده اپیزود در پاییز امسال، برای ویندوز 10، ای او اس و اندروید عرضه خواهد شد.

RUINER

بازی شوتر علمی تخیلی RUINER سرانجام دارای تاریخ انتشار شد. اکشن سریع در کنار دوربین خاص بازی و مجموعه ای از سلاح های خلاقانه که کشتن دشمنان به هر روشی را برای شما فراهم می کنند، از جمله نکات RUNIER هستند. بازی 4 مهر همین امسال به پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان خواهد آمد.

THE SIMS 4: CATS & DOGS

به نظر می رسد که سیمز 4، هیجان انگیز ترین بسته الحاقی امسال را دریافت خواهد کرد. THE SIMS 4: CATS & DOGS قرار است تا حیوانات خانگی را به بازی اضافه کند. این امکان برای شما فراهم شده تا حیوانات خانگی خود در بازی را به شبیه ترین حالت ممکن نسبت به واقعیت، پرورش دهید. این بسته الحاقی در ماه نوامبر  پاییز جاری برای پی سی عرضه می شود.

OVERWATCH: JUNKERTOWN

اورواچ همواره در حال بزرگ تر و بهتر شدن نسبت به گذشته است. قرار است تا نقشه جدید بازی با نام Junkertown که دارای تم پسا - آخرالزمانی است، به زودی به بازی اضافه شود. بیلیزارد هنوز تاریخ انتشار دقیقی را برای این بسته مشخص نکرده است.

FE

بازی FE بخشی از برنامه Originals کمپانی الکترونیک آرتز است. این بازی مستقل یک عنوان در سبک ماجراجویی بوده که با توجه به گفته سازندگانش، توجه ویژه ای به عنصر موسیقی و صدا خواهد داشت. بازی در سال آینده برای همه پلتفرم های اصلی عرضه خواهد شد.

LIFE IS STRANGE: BEFORE THE STORM

دلایل زیادی برای تجربه پیش درآمد بازی موفق Life is Strange با پسوند Before The Storm وجود دارد. تجربه بازی در نقش «کلویی» و حدف امکان سفر در زمان، بازی را به خوبی از نسخه اصلی خود جدا می کند. اپیزود اول از این مجموعه کمتر از یک هفته دیگر به استورهای ایکس باکس لایو، پلی استیشن نتورک و استیم خواهد آمد.

DESTINY 2

قسمت دوم دستنی با یک تریلر سینمایی به گیمزکام آمده تا ثابت کند که با یکی از بزرگ ترین بازی های چند سال اخیر در سبک اکشن اول شخص طرف هستیم. توسعه بازی به دست استودیو دوست داشتنی بانجی در کنار گرافیک زیبا و صداگذاری عالی از جمله دلایلی است که موفقیت دستنی 2 را تا حدود زیادی تضمین می کند. بازی در 6 مهر ماه برای کنسول های نسل هشت و پی سی عرضه خواهد شد.

GWENT: THRONEBREAKER

GWENT یک برداشت از سری ویچر محسوب می شود. بازی در سبک کارتی دسته بندی شده و شاید این موضوع بیش از هر چیزی، شما را به یاد عنوان موفق بیلیزارد یعنی Hearthstone بیاندازد.

البته سازندگان قول ارائه یک تجربه جدید از بازی های کارتی را به هواداران این سری ویچر و بازی های کارتی داده اند. نسخه بتا بازی هم اکنون برای پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی