ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی نوت 8 همراه با یک دستگاه هدفون حرفه ای AKG عرضه می شود

سامسونگ امروز بالاخره گلکسی نوت 8 را معرفی کرد. این فبلت که مدت ها منتظرش بودیم، وظیفه سنگینی را بر عهده دارد و باید تلاش کند تا خانواده نوت را دوباره به اوج محبوبیت برگرداند. ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱ شهریور ۱۳۹۶ | ۲۱:۳۱

سامسونگ امروز بالاخره گلکسی نوت 8 را معرفی کرد. این فبلت که مدت ها منتظرش بودیم، وظیفه سنگینی را بر عهده دارد و باید تلاش کند تا خانواده نوت را دوباره به اوج محبوبیت برگرداند.

در رویداد معرفی این دستگاه، مدیران ارشد سامسونگ از یک دستگاه هدفون حرفه ای AKG خبر دادند که به صورت رایگان درون جعبه گلکسی نوت 8 قرار خواهد گرفت. البته هنوز مشخص نیست آیا دریافت این هدفون شرایط خاصی دارد یا خیر، اما همین خبر به تنهایی می تواند دوستداران صدا را شیفته نوت 8 نماید.

هدفون های AKG توسط کمپانی بزرگ و معتبر هارمان کاردن (Harman Kardon) ساخته می شوند، که چند ماه قبل به مبلغ 8 میلیارد دلار توسط سامسونگ خریداری شد. محصولات این شرکت که با برندهای مختلف عرضه می شود، همواره در میان برترین دستگاه های صوتی بازار قرار داشته اند و هدفون AKG همراه نوت 8 هم از این قاعده مستثنی نخواهد بود.

گفتنیست گلکسی اس 8 و مدل پلاس آن هم در برخی بازارها به صورت محدود همراه با هدفون های AKG عرضه شدند، اما هنوز نمی دانیم آیا ارائه این وسیله جانبی با نوت 8 هم به بازارهای خاصی محدود خواهد بود یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • thepjt
    thepjt | ۲ شهریور ۱۳۹۶

    برند AKG یکی از برند های مطرح در زمینه تجهیزات استدیویی هستش .. بسیار عالی .. لایک

  • Msb221
    Msb221 | ۲ شهریور ۱۳۹۶

    به سایت ما سر بزنید
    www.piptech.ir

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی