ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی Dolby حضور سخت افزاری خود را در بازار لپتاپ ها تقویت می کند

شرکت «دالبی» در سان فرانسیسکو که بیشتر به واسطه فناوری های صوتی «Dolby Atmos» و تصویری «Dolby Vision» شناخته می شود، تصمیم گرفته به صورت جدی وارد بازار تولید اسپیکر برای لپتاپ ها شود. البته ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۵:۳۰

شرکت «دالبی» در سان فرانسیسکو که بیشتر به واسطه فناوری های صوتی «Dolby Atmos» و تصویری «Dolby Vision» شناخته می شود، تصمیم گرفته به صورت جدی وارد بازار تولید اسپیکر برای لپتاپ ها شود.

البته کمپانی مورد بحث پیش از این در همکاری با هوآوی، اسپیکرهای استریوی برخی از لپتاپ های این شرکت چینی را طراحی کرده بود اما مدیران دالبی امروز طی نشستی با خبرنگاران، از همکاری جدی خود با سایر تولیدکنندگان کامپیوترهای قابل حمل برای طراحی و توسعه سیستم های صوتی خبر دادند.

Huawei MateBook X نخستین لپتاپ مجهز به اسپیکرهای دالبی

به گفته «جرمیا داگلاس» مدیر تولید ارشد دالبی، این شرکت لپ تاپ های مختلفی را در مسیر توسعه اسپیکرهای خود مورد بررسی قرار داده که در بسیاری از موارد با کیفیت پایین سخت افزار، استفاده از دو اسپیکر با برندهای مختلف، و همچنین بالانس نبودن خروجی ها در دو سمت دستگاه رو به رو شده است.

اسپیکرهای دالبی از یک تقویت کننده برای پخش محتوای متفرقه بهره می برند

لازم به ذکر است که دالبی در نشست خبری مورد اشاره، توانمندی اسپیکرهای خود در لپتاپ «Huawei MateBook X» با هدفون AKG و همچنین بدون هدفون را به نمایش گذاشت که به گفته حضار، از کیفیت و خروجی بسیار خوبی برخوردار بوده است. البته محتوای مورد استفاده در نمایش مذکور با فناوری های دالبی تولید شده که شرکت در اسپیکرهای خود برای سایر محتواها با فناوری های دیگر، از یک تقویت کننده استفاده کرده است.

گفتنی است کمپانی مورد بحث هنوز نام سایر تولیدکنندگانی که از اسپیکرهای دالبی استفاده خواهند کرد را منتشر نکرده اما مدیران شرکت اعلام کردند که به زودی، لپتاپ های بیشتری با سخت افزار Dolby روانه بازار خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی