ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیفون های جدید ۲۱ شهریور معرفی می شوند؟

وبسایت فرانسوی Mac4Ever اخیرا گزارش داده که می داند کنفرانس خبری اپل برای معرفی سه آیفون جدید (یعنی نسخه اولد موسوم به آیفون ۸ و نسخه های به روز شده از سری ۷ اس) چه زمانی ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۶:۵۴

وبسایت فرانسوی Mac4Ever اخیرا گزارش داده که می داند کنفرانس خبری اپل برای معرفی سه آیفون جدید (یعنی نسخه اولد موسوم به آیفون ۸ و نسخه های به روز شده از سری ۷ اس) چه زمانی برگزار می شود.

در این گزارش آمده است اپراتورهای موبایل از اپل شنیده اند که رویداد مذکور در تاریخ ۲۱ شهریور (۱۲ سپتامبر) برگزار می شود و از آنجایی که باید فعالیت های بازاریابی خود برای فروش این محصولات را آغاز نمایند چنین خبری به آنها داده شده.

گفتنی است شرکت کالیفرنیایی تا الان هیچگونه اطلاعاتی را در این خصوص منتشر نکرده هرچند که پیش بینی می شود دعوتنامه های مطبوعاتی برای آن از هفته آینده برای خبرنگاران ارسال شود و از طرفی با نگاهی به سال های گذشته در خواهیم یافت که این رویداد معمولا در روزهای ششم یا دوازدهم شهریورماه برگزار شده است.

در اینجا باید اشاره کنیم که وبسایت Mac4Ever سابقه خوبی در انتشار خبرهای مربوط به اپل دارد اما بهتر است که اندکی با دیده تردید به این خبر نگریسته شود چراکه تا این لحظه کمپانی مورد بحث هیچ چیز را تایید نکرده.

اگر آیفون های جدید در تاریخ ۲۱ شهریور مصادف با دوازدهم سپتامبر رونمایی شوند انگاه پیش بینی می شود که دریافت پیش سفارش برایشان نیز همان هفته (مثلا ۱۵ سپتامبر مصادف با ۲۴ شهریور) آغاز شود و حداکثر ده روز بعد از معرفی نیز این دستگاه ها وارد بازار شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی