ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

در اندروید اوریو، بخش دانلود برنامه ها از منابع ناشناس دستخوش تغییراتی شده است

پیغام Unknown Sources برای دارندگان دیوایس های اندرویدی چندان غریبه نیست. هنگام نصب برنامه هایی که از فروشگاه گوگل پلی دانلود نکرده اید، سیستم عامل به کاربران اخطاری داده و می گوید این اپ از یک ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۸:۴۵

پیغام Unknown Sources برای دارندگان دیوایس های اندرویدی چندان غریبه نیست. هنگام نصب برنامه هایی که از فروشگاه گوگل پلی دانلود نکرده اید، سیستم عامل به کاربران اخطاری داده و می گوید این اپ از یک منبع ناشناخته دریافت شده است. بنابراین برای نصب برنامه مجبورید این قسمت را غیر فعال کنید.

با وجود اینکه نسخه های مختلف اندروید از مدت ها میزبان منوی Unknown Sources به خاطر مسائل امنیتی بوده اند اما گوگل برای جدیدترین ورژن سیستم عامل خود یعنی اوریو تصمیم گرفته برای امنیت بیشتر دست به تغییراتی بزند و نتیجه آن حذف Unknown Sources بوده است.

البته همچنان هنگام نصب برنامه های جانبی از منابع ناشناخته پیغامی به کاربران نشان داده می شود اما نکته اینجاست این بخش که قبلا مرتبط به «تنظیمات کاربران» بود حالا جزیی از تنظیمات مجوزهای دسترسی به حساب می آید. یعنی هر بار که می خواهید یک اپلیکیشن دانلود شده از منبعی ناشناس را نصب کنید، باید با مجوزها موافقت کنید.

بر خلاف گذشته که کاربران می توانستند این قسمت را غیر فعال کرده و هنگام نصب با هیچگونه پیغام امنیتی مواجه نشوند. با افزایش بدافزارها و خطراتی که کاربران را تهدید می کند، گوگل تلاش کرده تا سیستم عاملش را از این مشکلات در امان سازد و بعد از سرویس Google Protect، حذف Unknown Sources را می توانیم قدم بعدی آن ها بنامیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • NAVID k
    NAVID k | ۱ شهریور ۱۳۹۶

    من روی نکسوس 5x نصب کردم. مصرف باتری بهتر شده مخصوصا زمانی که باهاش کار نمیکینی تو حالت آفلاین شب تا صبح باتری رو ۳۵ درصد موند البته تو حالت پاور سیوینگ .سرعتش ی مقداری کمتر شده ک احتمالا به خاطر اینه ک نسخه ی اولیشه.حالت تصویر در تصویر و تغییر شکل آیکون ها و لانچر پیکسل فقط تو سری پیکسل هست اما میشه رو نکسوس هم نصب کرد فقط یکم وقت میگیره.بعضی از نرم افزار ها مخصوصا بازی ها فورس کلوز میدن که ب خاطر آپدیت نبودن اوناس. ظاهر در کل بهتر شده اما کاش ی تم dark هم براش در نظر میگرفتن چون حالت شب هم نداره . در کل خوبه اما چون من به کاستوم رام عادت دارم دوباره برمی‌گردم به ۷.۱.۲ تا زمانی ک کاستوم Oreo منتشر بشه.

  • خشایار
    خشایار | ۱ شهریور ۱۳۹۶

    دیجی نوت 8 رو پوشش نمیدی؟

مطالب پیشنهادی