ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

شماره دوم و سوم سری بازی Age of Empires دوباره سازی می شوند

کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه گیمزکام سال جاری چندان هیجان انگیز نبود، اما اتفاقات خیلی خوبی برای طرفداران بازی های استراتژی همزمان رخ داد. بعد از مدت ها کمبود بازی باکیفیت در این سبک از بازی ...

پویا پورنصیر
نوشته شده توسط پویا پورنصیر | ۱ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۰:۳۰

کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه گیمزکام سال جاری چندان هیجان انگیز نبود، اما اتفاقات خیلی خوبی برای طرفداران بازی های استراتژی همزمان رخ داد. بعد از مدت ها کمبود بازی باکیفیت در این سبک از بازی های ویدیویی، حالا شاهد موجی از عناوین استراتژی استاندارد هستیم که می تواند سرنوشت این سبک فراموش شده را عوض کند.

نه تنها تمام عناوین قبلی سری Age of Empires با شکل و شمایل به روزتر دوباره می گردند، بلکه نسخه جدیدی از آن یعنی Age of Empires IV نیز توسط مایکروسافت تایید شد.

در لایو استریمی که شرکت مایکروسافت برای نمایشگاه گیمزکام برگذار کرد، تاریخ انتشار نسخه Definitive Edition بازی Age of Empires (که در نمایشگاه E3 سال جاری به نمایش درآمد) مشخص شده و از شماره چهارم بازی نیز رونمایی شد. همین موضوع کافی بود تا طرفداران بازی های استراتژی همزمان یا RTS ذوق زده شوند، اما مایکروسافت از دوباره سازی شماره دوم و سوم این سری نیز خبر داد.

همان تغییراتی که اولین بازی از سری Age of Empires در نسخه Definitive Edition به وجود می آید، در شماره دوم و سوم بازی نیز رخ خواهد داد. علاوه بر بهبودهای گرافیکی که رنگ و بوی بازی را عوض می کند، سری Age of Empires از رابط کاربری جدید، موسیقی متن دوباره سازی شده، بخش آنلاین بهبود یافته، قابلیت Attack-Move و بسیاری تغییرات و قابلیت های دیگر بهره خواهد برد.

برای تجربه این بازی باید تا سالگرد 20 سالگی سری محبوب یعنی 19 اکتبر (27 مهر) صبر کرد و نسخه بتای آن نیز برای طرفداران قابل دسترسی است. لازم به ذکر است که هنوز هیچ تاریخ انتشار و تریلر رسمی از این دو بازی منتشر نشده و باید منتظر اطلاعات جدید ماند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • majid310
    majid310 | ۱ شهریور ۱۳۹۶

    ایول

  • Rivekan
    Rivekan | ۱ شهریور ۱۳۹۶

    عکس بیشتری مخصوصا از نسخه 3 منتشر نشده؟

  • Kiyarash Alinasab
    Kiyarash Alinasab | ۱ شهریور ۱۳۹۶

    واقعا خبر خوشحال کننده ای بود عاشق نسخه 3 این بازی بودم. خدا کنه جنرالز و C&C جدید به سبک Kane wrath جدید هم بیاد. C&C 3 عالی بود ولی به C&C 4 گند زدن چون روند و نحوه بازی رو کلا تغییر دادن.

مطالب پیشنهادی