ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

شبکه اجتماعی لینکدین حالا از ویدیو هم پشتیبانی به عمل می آورد

لینکدین در میان مردم معمولا به عنوان محفلی مجازی برای کسب و کارها و یافتن شغل شناخته می شود. با وجود آنکه گردانندگان این شبکه اجتماعی اوایل امسال طراحی آن را به طور کامل دگرگون ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۵:۰۰

لینکدین در میان مردم معمولا به عنوان محفلی مجازی برای کسب و کارها و یافتن شغل شناخته می شود. با وجود آنکه گردانندگان این شبکه اجتماعی اوایل امسال طراحی آن را به طور کامل دگرگون کردند، هنوز هم بسیاری از کاربران لینکدین را یک شبکه اجتماعی مثل فیسبوک یا توییتر نمی دانند و به طور روزانه از آن استفاده نمی کنند. با این وجود، مدیران لینکدین تصمیم گرفته اند که با اضافه کردن قابلیتی جدید کاربران را برای فعالیت و اشتراک گذاری بیشتر محتوا در این شبکه اجتماعی ترغیب کنند.

این قابلیت چیزی نیست جز پشتیبانی از ویدیوها؛ قابلیتی که از ماه گذشته تا امروز در محیط لینکدین تست می شد، اما حالا تمامی اعضای این شبکه اجتماعی می توانند به آن دسترسی داشته و ویدیوهای خود را آپلود کنند. اپلیکیشن های iOS و اندروید لینکدین هم از ویدیوها پشتیبانی می کنند، ولی هنوز امکان استریم زنده ویدیو را ندارند. مایکروسافت اعلام کرده که امکان استریم زنده را طی چند هفته آینده در اختیار کلیه کاربران قرار می دهد.

از امکانات استریم زنده لینکدین می توان به مطلع شدن از موقعیت جغرافیایی تماشا کنندگان ویدیو، تعداد نظرات، لایک ها و بازدید ها اشاره کرد. حتی امکانی فراهم شده که از دیده شدن ویدیوهایتان توسط شرکت های بزرگ هم مطلع شوید.

بد نیست بدانید که مایکروسافت سال گذشته لینکدین را با مبلغ قابل توجه 26 میلیارد دلار خریداری کرد، و از آن زمان تا کنون بسیاری از برنامه های لینکدین پیش از خریداری شدن را عملی کرده است. غول نرم افزاری همچنین نسخه ویژه ای از اپلیکیشن لینکدین را برای ویندوز 10 عرضه کرده که می توانید آن را همین حالا از ویندوز استور دریافت کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی