ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ تایید کرد؛ اسپیکر هوشمند بیکسبی به زودی عرضه می شود

اوایل امسال گزارش شد سامسونگ مشغول توسعه اسپیکری شبیه به آمازون اکو است که از دستیار دیجیتالی بیکسبی این کمپانی بهره می برد. حالا که بیکسبی به صورت رسمی در سراسر جهان عرضه شده، سامسونگ ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۰:۳۰

اوایل امسال گزارش شد سامسونگ مشغول توسعه اسپیکری شبیه به آمازون اکو است که از دستیار دیجیتالی بیکسبی این کمپانی بهره می برد. حالا که بیکسبی به صورت رسمی در سراسر جهان عرضه شده، سامسونگ اطلاعات بیشتری درباره محصول تازه خود به اشتراک گذاشته است.

آخرین خبری که درباره اسپیکر هوشمند سامسونگ شنیدیم، مربوط به ماه جولای بود. در این خبر گفته شد که امکان دارد اسپیکر بیکسبی طی سال جاری میلادی عرضه نشود. در گزارش ها آمده بود که به زعم سامسونگ، آمازون بازار جهان اسپیکرهای هوشمند را تصرف کرده و بازار کره جنوبی هم کوچک تر از آن است که اسپیکری هوشمند، قادر به رسیدن به سوددهی در آن باشد.

اما DJ Koh، مدیرعامل واحد موبایل سامسونگ پیش از رونمایی رسمی از موبایل گلکسی نوت 8 طی شب گذشته، اعلام کرد این شرکت مشغول توسعه اسپیکر هوشمند خاص خود است که «بزودی» به بازار خواهد آمد. Koh در بخشی از سخنان خود می گوید: «همانطور که اشاره کردم، من می خواستم دیوایس های سامسونگ، تجربه کاربری پرثمری در خانه به ارمغان آورند و می خواهم که کاملاً روی این مسئله متمرکز باشیم.»

مدیر واحد موبایل سامسونگ اطلاعات بیشتری درباره اسپیکر به اشتراک نگذاشته است و حتی تایید نکرده که اصلاً این دیوایس بر دستیار دیجیتالی بیکسبی مبتنی خواهد بود. با این همه، منطقی به نظر نمی رسد که سامسونگ اسپیکری بدون بیکسبی به دست مشتریان برساند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Shahriar15
    Shahriar15 | ۲ شهریور ۱۳۹۶

    واقعا پوشش خوب دیجیاتو و نویسنده هاش از مراسم آنپک جای تقدیر داره
    ???????

  • amirhesamsheikhi
    amirhesamsheikhi | ۲ شهریور ۱۳۹۶

    یبکسبی هنوز خیلی جای کار داره

مطالب پیشنهادی