ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مامور سابق CIA می خواهد توییتر را بخرد و اکانت ترامپ را از آن حذف کند

والری پلیم ویلسون یکی از مامورین سابق و البته نه چندان خوش نام CIA است که در رسوایی بزرگ سال 2003 نقشی اساسی داشت. او حالا خبر از خرید توییتر و حذف حساب کاربری دونالد ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۳:۰۰

والری پلیم ویلسون یکی از مامورین سابق و البته نه چندان خوش نام CIA است که در رسوایی بزرگ سال 2003 نقشی اساسی داشت. او حالا خبر از خرید توییتر و حذف حساب کاربری دونالد ترامپ، رئیس جمهور پر سر و صدای ایالات متحده را داده است.

تا به اینجای کار، او موفق شده 32 هزار دلار کمک مردمی دریافت کند اما تا رسیدن به رقم 1 میلیارد دلار هنوز فاصله بسیار زیادی باقی مانده. به عقیده او، با خرید 1 میلیارد دلار از سهام توییتر، می توان نقشی تاثیرگذار در حذف حساب کاربری دونالد ترامپ را داشت.

توییتر در حال حاضر 12 میلیارد دلار ارزش دارد و ویلسون می گوید اگر مقادیر عظیمی از سهام توییتر در اختیارش باشد می تواند فشار لازم را ایجاد کند. البته همین اقدام او نیز یک فشار گسترده است.

ویلسون می گوید توییت های ترامپ اصلا معمولی نیستند ولی جک دورسی، مدیرعامل توییتر گفته هیچ یک از توییت های ترامپ که خشونت علیه روزنامه نگارها را ترویج کرده، قوانین را زیر پا نگذاشته اند. با این حال، ویلسون تهدید ترامپ به حمله اتمی به کره شمالی را مصداق دیگری از این توییت های غیر معمولی می خواند.

سارا هاکابی سندرز، سخنگوی کاخ سفید نیز در این باره گفته که کمپین والری پلیم ویلسون «احمقانه» است و کار به جایی نمی برد و آمریکایی ها از نحوه استفاده ترامپ از توییتر راضی هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • سپهر هدایت
    سپهر هدایت | ۲ شهریور ۱۳۹۶

    کلا دیجیاتو چندتا پیام ثابت داره. و هر روز با انواع و اقسام مختلف میگذاره:
    ۱.چندتا خبر سامسونگی
    ۲.یک خبر از وزارت ارتباطات
    ۳.یک خبر ضد ترامپی

    • ali
      ali | ۴ شهریور ۱۳۹۶

      حالا اولی و سومی هیچی، اون اخبار وزارتیش رو اعصابه?

  • thepjt
    thepjt | ۲ شهریور ۱۳۹۶

    والا در حال حاضر همین ترامپ یک تنه شبکه اجتماعای توییتر رو سرپا نگه داشته ... همین چند سال پیش دچار انواع بحران ها و کمبود بازدید کننده شده بود ... اگر ترامپ از توییتر بره ، احتمالا شاهد افت قیمت سهام توییتر خواهیم بود.

  • ja he
    ja he | ۲ شهریور ۱۳۹۶

    اون موقع می گفتند افغانستان ویتنام میشه ۱۰ روزه اشغال شد خودشان رفتند دولت انتقالی تشکیل دادند حامد کرزای رفت تو کنگره کنار زن جاسوس سیا و هیلاری کیلینتون جون نشست و جورج بوش گفت : ایران محور شیطان است حامد کرزای هم بلند شد کف زد .
    گفتند عراق افغانستان نیست نوروز ما زهر مار شد ۸ ام عید کلا عراق اشغال شد حتی یک جنگنده عراقی از زمین بلند نشد .
    رفتند تو عراق دولت انتقالی تشکیل دادند اینبار یک عده ای راهشان را جدا کردند و خوشبختانه نذاشتند عراق به یانکی ها خوش بگذره در عوض تا تونستند یک مشت احمق فحش و بد بیراه نثار این افراد بزرگ کردند .
    الان هم کلا انرژی هسته ای را به باد دادند و خون دل ملت را به هدر دادند مثل خر در گل ماندند.
    بابا به ملت حقیقت را بگویید که برجام ننگین هیچ و پوچ نبود منفی هزار بود که با دست اورد شهدای هسته ای جمع کردید الان ایران باید یکی از برند های اول تکنولوژی بود چرا نیست چون دانش هسته ای که زیر بنای ساخت تراشه است را به باد داده است الان بدن هست مغز نیست .

    • HasanHoseinPoor
      HasanHoseinPoor | ۶ شهریور ۱۳۹۶

      میدونی چرا اول نیستیم؟ میدونی مشکل چیه؟ مشکل امثال شما هستن که دنبال به کارگیری فناوری برای جنگ و نابودی هستین ... ما پسرفته ایم چون هرچه اومد حرام و فیلتر کردند هر نوع تکنولوژی نویی که اومد رو جلوش رو گرفتند ... ایران اگه دنبال صلح بود رو موشک هاش نابودی یه جای دیگه چه خوب یا بد رو نمینوشت .. تا وقتی تفکرات عقیدتی تعصبی از بین نره وضعیت همینیه که هست

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی