ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

میزو از میان رده M6 Note به همراه چیپست اسنپدراگون 625 و دوربین دوگانه رونمایی کرد

درست در زمان مقرر، کمپانی میزو از موبایل M6 Note خود رونمایی کرده که جدیدترین عضو خانواده اسمارت فون های سری M به حساب آمده و با بهره گیری از چیپست اسنپدراگون 625، تبدیل به ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۹:۴۵

درست در زمان مقرر، کمپانی میزو از موبایل M6 Note خود رونمایی کرده که جدیدترین عضو خانواده اسمارت فون های سری M به حساب آمده و با بهره گیری از چیپست اسنپدراگون 625، تبدیل به نخستین موبایلی از میزو شده که از پردازنده کوالکام بهره می برد.

M6 Note نمایشگری 5.5 اینچی با رزولوشن 1080p دارد و زیر نمایشگر، می توان اسکنر اثر انگشت را یافت که به عنوان دکمه هوم نیز عمل می کند. دوربین اصلی دستگاه، دوگانه بوده و به یک سنسور 12 مگاپیکسلی IMX362 سونی با گشودگی دهانه لنز f/1.9 و سنسوری ثانویه و 5 مگاپیکسلی برای دستیابی به افکت بوکه مجهز شده است. ضمناً فلاش LED دستگاه، کیفیت بالاتر تصاویر در شرایط کم نور را تضمین می کند و سنسور پیکسل دوگانه هم می تواند در عرض 0.03 ثانیه، روی سوژه فوکوس نماید.

از طرف دیگر، دوربین سلفی M6 Note هم سنسوری 16 مگاپیکسلی دارد و با گشودگی دهانه لنز f/2.0 تصویربرداری می کند. اسمارت فون میان رده میزو، از سیستم عامل Flyme OS 6.0 بهره می برد که روی اندروید 7.1.2 نوقا قرار گرفته است. باتری دستگاه هم ظرفیتی برابر با 4000 میلی آمپر ساعت دارد و از قابلیت شارژ سریع mCharge خود میزو پشتیبانی می کند.

Meizu M6 Note قرار است در سه مدل با حافظه داخلی و حافظه رم متفاوت به دست مشتریان برسد. برای مدل های مجهز به 3 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی، 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی و نیز 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی، مشتریان باید به ترتیب هزینه ای برابر با 164، 194 و 254 دلار بپردازند. ضمناً M6 Note در سه رنگ طلایی، آبی و مشکی عرضه می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • rashedi
    rashedi | ۳ شهریور ۱۳۹۶

    طراحی پشتش خلاقانست

  • Ali kjh
    Ali kjh | ۲ شهریور ۱۳۹۶

    از‌ نحوه جای گذاری فلش دوربینش خوشم اومد جالب بود

  • علیرضا عابدی
    علیرضا عابدی | ۲ شهریور ۱۳۹۶

    دیگه هر کی از راه می رسه دو تا دوربین میزاره تقریبا دیگه به استاندارد شد

مطالب پیشنهادی