ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

آیا سری مس افکت برای همیشه کنار گذاشته خواهد شد؟

به نظر می رسد که با وجود داشتن یک عرضه بد، سری مس افکت هنوز زنده است. بعد از آن که خبر ساخته نشدن هیچ محتوای داستانی دیگری برای قسمت آخر این سری یعنی آندرومدا منتشر ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۶:۴۵

به نظر می رسد که با وجود داشتن یک عرضه بد، سری مس افکت هنوز زنده است. بعد از آن که خبر ساخته نشدن هیچ محتوای داستانی دیگری برای قسمت آخر این سری یعنی آندرومدا منتشر شد، بسیاری نگران آینده این فرانچایز محبوب شدند.

چندی پیش معاون اجرایی کمپانی الکترونیک آرتز اعلام کرد که با وجود فروش کمتر آندرومدا نسبت به پیش بینی های این شرکت، دلیلی برای متوقف کردن این سری محبوب وجود ندارد.

او در این باره می گوید: «چرا که نه؟ این فرانچایز علاوه بر داشتن هوادران اختصاصی خود، دنیای بسیار جذابی دارد. جدا از آن، سری مس افکت، کارهای زیادی برای ناشرین و سازندگانش یعنی الکترونیک آرتز و بایوور انجام داده است.»

او ادامه می دهد که الکترونیک آرتز و بایوور با احتیاط در مورد آینده مس افکت عمل خواهند کرد. او تضمین می کند که این فرانچایز، به صورت تازه و جذابی باز خواهد گشت.

مشخص نیست که تا چه حدی می توان به حرف های اخیر مدیران الکترونیک آرتز اعتماد کرد. آقای پاتریک سدرلند (Patrick Soderlund) در همین مصاحبه به دفاع از مس افکت آندرومدا پرداخت و منتقدان را به سخت گیری علیه این بازی متهم کرد. البته بخشی از این بازی در حال حاضر در سرویس اوریجین رایگان بوده و شما می توانید در رابطه با این موضوع، خود تصمیم گیری کنید.

بخشی از این بازی در حال حاضر در سرویس اوریجین رایگان است

با وجود این که الکترونیک آرتز، عادت بدی در بستن استودیوها و رها کردن بسیاری از فرانچایزها به حال خود را دارد، تاریخ ثابت کرده است که آن ها همیشه شانس دوباره ای به فرانچایزهای محبوبشان خواهند داد؛ مانند اتفاقی که برای سری مدال افتخار (Medal of Honor) افتاد.

به نظر می رسد که در بدترین حالت، مس افکت به دست تیم دیگری و با تشریفات و توقعات کمتر، عرضه شود.در بهترین حالت هم بایوور بعد از ساخت بازی های انتم (Anthem) و دراگون ایج 4، بار دیگر برای توسعه قسمت جدید مس افکت باز خواهد گشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Farzad FJ
    Farzad FJ | ۲ شهریور ۱۳۹۶

    medal of honor واقعا بازیه عالیی بود باید نسخه جدیدش هم ساخته شه واقعا تو شوتر های این نسل یه مدال نیازه

    در مورد مس افکت هم که سبک خوبی داره ولی نه با این باگ باید اکثر باگ هارو رفع کنن تو قسمت انیمیشن های بازیم خیلی ضعیف بوده مس افکت

مطالب پیشنهادی