ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیفون 8 و آیفون 7 اس پلاس اپل احتمالاً به 3 گیگابایت حافظه رم مجهز باشند

روز گذشته، GeekBar که معمولاً اخبار موثقی درباره محصولات اپل منتشر می کند اعلام کرد مدل پایه آیفون های 8 و 7 اس، به حافظه داخلی 64 گیگابایتی مجهز می گردند که تا دو برابر ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۳ شهریور ۱۳۹۶ | ۰۸:۳۰

روز گذشته، GeekBar که معمولاً اخبار موثقی درباره محصولات اپل منتشر می کند اعلام کرد مدل پایه آیفون های 8 و 7 اس، به حافظه داخلی 64 گیگابایتی مجهز می گردند که تا دو برابر از مدل پایه آیفون 7 بیشتر است. علاوه بر این، گفته شد که عرضه مدل هایی با حافظه 256 یا حتی 512 گیگابایتی از آیفون 8 نیز در دستور کار قرار گرفته که گرچه اندکی غیرقابل باور به نظر می رسد، اما با توجه به میزان دگرگونی آیفون 8، آنقدرها هم دور از ذهن نیست.

حالا مینگ چی کو، تحلیلگر موسسه KGI Securities نیز دست به کار شده و سخنانی درباره حافظه رم آیفون های 2017 اپل به میان آورده است. به گفته کو، آیفون 8 و آیفون 7 اس پلاس به حافظه رم 3 گیگابایتی مجهز خواهند بود اما این میزان رم برای مدل 7 اس به 2 گیگابایت می رسد.

با توجه به اینکه بسیاری از موبایل های اندرویدی فعلی همراه با حافظه رم 4 یا 6 گیگابایتی روانه بازار می شوند، شاید این سوال پیش بیاید که حافظه رم 3 گیگابایتی واقعاً برای کاربران iOS کافی خواهد بود یا خیر. اما حقیقت اینجاست که سیستم عامل iOS به میزان رم به مراتب کمتری نسبت به اندروید نیاز دارد و این مسئله، در سال های گذشته بارها به اثبات رسیده است.

علاوه بر این، کو می گوید که سرعت انتقال DRAM در هر سه مدل آیفون 2017، بین 10 الی 15 درصد نسبت به همین سرعت در آیفون 7 بیشتر خواهد بود. تحلیلگر KGI متعقد است این افزایش کارایی، برای بهبود قابلیت های واقعیت افزوده سه موبایل صورت گرفته است. در نهایت گفتنی است که بنابر شایعات تایید نشده، مدل پایه آیفون 8 با حافظه داخلی 64 گیگابایت، با برچسب قیمت 999 دلار روانه بازار می شود و قطعاً این قیمت برای مدل های 256 و 512 گیگابایتی، تا چند صد دلار افزایش می یابد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی