ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار نخستین تصویر از پنل پشتی موبایل Mi MIX 2 شیائومی

در حال حاضر چند وقتی می شود که می دانیم شیائومی برای عرضه موبایل Mi MIX 2 برنامه ریزی کرده اما اطلاعات چندانی درباره موبایل جدید در دسترس نبوده است. اما به تازگی تصویری از ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۳ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۶:۰۰

در حال حاضر چند وقتی می شود که می دانیم شیائومی برای عرضه موبایل Mi MIX 2 برنامه ریزی کرده اما اطلاعات چندانی درباره موبایل جدید در دسترس نبوده است. اما به تازگی تصویری از پنل پشتی دستگاه در فضای مجازی منتشر شده که طراحی کلی دستگاه و رنگ سفید بدنه آن را به نمایش می کشد. از منظر طراحی، تفاوت چندانی میان Mi MIX 2 و موبایل پیشین این سری مشاهده نمی شود و تنها تفاوت بزرگ، یکپارچکی بدنه پشتی و لبه های خمیده تر آن است.

در بخش پایینی دستگاه، می توان کانکتور USB-C و اسپیکر دواگنه را مشاهده کرد و دو بردیگی در بالا به چشم می خورد که احتمالاً به دوربین و سنسور اثر انگشت تعلق دارد. ضمناً با توجه به میزان براق بودن بدنه، می تواند حدس زد که دستگاه درست مانند Mi MIX، از جنس سرامیک خواهد بود.

در چند وقت اخیر شایعات گوناگونی در مشخصات سخت افزاری Mi MIX به گوش رسیده است اما بعید به نظر می رسد که از اکثر این مشخصات افشایی، صحت داشته باشند. اما در هر صورت هنوز می توان انتظار داشت که دستگاه از منظر سخت افزاری، تا دندان مسلح باشد و وارد رقابت با بسیاری از همتایان گران قیمت خود، شاید به عنوان مثال گلکسی نوت 8 بشود.

ضمناً گفتنی است که احتمال دارد این دستگاه مثل مدل پیشین در بازار غرب عرضه نشود و صرفاً یک بار دیگر در انحصار کشورهای آسیایی باقی بماند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی