ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

بازی Monument Valley 2 به زودی به اندروید خواهد آمد

نام Monument Valley برای بازیکنان موبایل غریبه نیست. ساخته استودیوی ustwo games با گرافیک استثنایی خود و استفاده جالب از «خطای دید» برای مکانیزم های گیم پلی نه تنها توانست منتقدین زیادی را جذب خود ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۳ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۲:۱۵

نام Monument Valley برای بازیکنان موبایل غریبه نیست. ساخته استودیوی ustwo games با گرافیک استثنایی خود و استفاده جالب از «خطای دید» برای مکانیزم های گیم پلی نه تنها توانست منتقدین زیادی را جذب خود کند بلکه فروش بالایی را هم تجربه نمود.

چند ماه پیش ادامه این عنوان برای آی دوایس ها منتشر شد و حالا با توجه به شروع پیش ثبت نام مانیومنت ولی 2 یا همان مرحله Pre-Register در گوگل پلی، باید به زودی منتظر نسخه اندروید باشیم. البته آغاز پیش ثبت نام یک بازی عموما به معنای عرضه زودهنگام آن نیست. خیلی از بازی ها به مدت چند ماه در مرحله Pre-Register به سر می برند.

اما قضیه برای مانیومنت ولی 2 کمی متفاوت است. از یک طرف نزدیک به 4 ماه از عرضه بازی روی آی دیوایس ها گذشته و چون فاصله زمانی بین عرضه نسخه اندروید و iOS قسمت اول هم تقریبا همین بود بنابراین می توانیم انتظار داشته باشیم که بازی تا هفته های آتی به اندروید بیاید. از طرف دیگر ظاهرا یک نسخه از بازی برای اندروید لو رفته است.

البته همه چیز به تصمیم سازنده بستگی داشته و فعلا تنها می دانیم که این عنوان معروف پیش از پایان امسال برای اندروید عرضه می شود. بد نیست بدانید مانیومنت ولی 2 مشابه گذشته با نقدهای مثبتی رو به رو شد و با وجود بعضی انتقادها همانند مدت زمان کوتاه گیم پلی بازی توانست فروشش را از نسخه اول فراتر ببرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • δγι λ⇝ (عـــــلـــــــی)
    δγι λ⇝ (عـــــلـــــــی) | ۳ شهریور ۱۳۹۶

    یکی از بهترین بازی های پازل عمرم بود! دو دلار تخفیف خورده بود خریدم و تجربه خیلی خوبی داشت...

  • hosss021
    hosss021 | ۳ شهریور ۱۳۹۶

    دیجیاتو خواب تشریف دارن یا من تو عالم دیگه ای هستم
    الان رو اندروید من دارم بازی میکنم این باز رو تقریبا نصف بازی رو تموم کردم !

    • محمد کریمی
      محمد کریمی | ۳ شهریور ۱۳۹۶

      سلام، حسین جان در متن خبر هم توضیح دادیم. اون نسخه از بازی لو رفته و رسمی نیست. نسخه رسمی و نهایی همچنان در گوگل پلی منتشر نشده است.

مطالب پیشنهادی