ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی ربات To PDF؛ تبدیل آسان و بی دردسر فرمت های رایج به PDF

همانطور که می دانید راه های زیادی برای تبدیل فرمت های رایج به پی دی اف وجود دارد. در همین رابطه نرم افزارهای دسکتاپ قادر خواهند بود این کار را به شکلی حرفه ای برای ...

سامان میرزا
نوشته شده توسط سامان میرزا | ۳ شهریور ۱۳۹۶ | ۲۰:۰۰

همانطور که می دانید راه های زیادی برای تبدیل فرمت های رایج به پی دی اف وجود دارد. در همین رابطه نرم افزارهای دسکتاپ قادر خواهند بود این کار را به شکلی حرفه ای برای شما انجام دهند. اما اگر تبدیل فرمت های مختلف به پی دی اف از ملزومات کارتان به شمار می رود و می خواهید ضمن صرفه جویی در زمان از نصب ابزار مختلف نیز مبرا گردید، پیشنهاد می کنیم ربات این هفته را از دست ندهید.

با پیشرفت تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی خلاق و نوآوری چون تلگرام، ربات ها نیز هر روز شکل و رنگ تازه ای به خود می گیرند. امروز و در یکی دیگر از سری معرفی ربات های تلگرام قصد داریم ربات topdf_bot@ را برایتان معرفی کنیم. با استفاده از ربات فوق می توانید فرمت‌ های رایج را در کمترین زمان ممکن به پی‌ دی‌ اف تبدیل کنید.

برای دسترسی به این ربات کافی است از آیدی topdf_bot@ استفاده کرده و یا روی این لینک کلیک کنید و پس از باز شدن صفحه ربات روی start/ ضربه بزنید. با انجام این کار ربات اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما قرار می دهد.

ربات قدرتمند To PDF قادر است انواع فرمت ها از جمله doc ،docx ،ppt ،pptx ،odt و حتی تصاویر و تکست ها را در کمترین زمان ممکن به پی دی اف تبدیل کنید. برای شروع کافیست فایل مورد نظر خود با یکی از فرمت های اعلام شده را برای ربات ارسال کنید.

سرعت و دقت بالای To PDF از جمله ویژگی های این ربات قدرتمند به شمار می روند.

پس از آن ربات فایل دریافتی را پردازش می کند و پس از چند ثانیه فایل تبدیل شده را بارگذاری و برای شما ارسال می نماید. خبر خوب آن که ربات مذکور رایگان است و پس از تبدیل نیز واترمارک خود را به منظور تبلیغات به فایل های شما اضافه نمی کند.

پس از تست های صورت گرفته خوشبختانه ربات To PDF توانست فایل های ورد، پاورپوینت، تکست و تصویر ما را به سادگی و دقت هر چه تمام تر به پی دی اف تبدیل کند. در این بین گاهاً ممکن است با بهم ریختگی جزئی برخی جداول در نسخه پی دی اف مواجه شوید.

در پایان کاربران در صورت رضایت که از این ربات می توانند با پرداخت مبلغی به وسیله پی پال از توسعه دهنده آن حمایت نمایند. همانطور که پیش تر نیز گفتیم، قصد داریم به صورت هفتگی ربات های مختلف تلگرام را به شما معرفی کنیم. پس این بهترین فرصت برای شماست تا اگر ربات جالب و جذابی می شناسید آن را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول کاربران درباره ربات تگلرام To PDF

ربات To PDF چیست و چه کاربردی دارد؟

ربات To PDF یکی از بهترین ربات های تلگرام است که میتواند انواع فرمت های متن و حتی عکس را به فایل PDF تبدیل کند و به شما خروجی دهد.

برای دسترسی به ربات To PDF چه کنیم؟

برای دسترسی به این ربات کافیست آیدی topdf_bot@ را در تلگرام سرچ کنید.

To PDF چگونه کار می کند؟

با ورود به ربات دکمه استارت را بزنید و اطلاعات گفته شده را به او بدهید. سپس فایل مورد نظرتان را طبق فرمت های گفته شده بارگذاری کنید و فقط چند دقیقه بعد تحویل بگیرید. این ربات دقت و سرعت بسیار خوبی دارد.ربا

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی