ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل Moto X4 محصول موتورولا
تکنولوژی

موبایل Moto X4 مجوز رگولاتوری آمریکا جهت عرضه را دریافت کرد

برخی شایعات پیشین حاکی از آن بود که موتورولا در روز ۲۴ آگوست (دیروز) قصد رونمایی از یک میان رده جدید با نام Moto X4 را دارد. گرچه این شایعات به حقیقت بدل نشدند، اما در ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۳ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۷:۰۰

برخی شایعات پیشین حاکی از آن بود که موتورولا در روز ۲۴ آگوست (دیروز) قصد رونمایی از یک میان رده جدید با نام Moto X4 را دارد. گرچه این شایعات به حقیقت بدل نشدند، اما در عوض کسب مجوزهای لازم از رگولاتوری کشور آمریکا (FCC) نشان می دهد که تا این رونمایی فاصله چندانی نداریم.

در این اسناد مشخصات کامل سخت افزاری Moto X4 آمده است

موبایل مذکور در اسناد FCC با شماره مدل «XT-1900-1» به ثبت رسیده و همراه آن جدولی نسبتاً کامل از مشخصات سخت افزاری محصول تاز موتورولا منتشر شده است. بر این اساس Moto X4 مجهز به یک نمایشگر ۵.۲ اینچی تمام اچ دی از نوع AMOLED خواهد بود که لایه ای از گوریلا گلس ۳ آن را محافظت خواهد کرد.

محصول مورد بحث به عنوان یک میان رده نسبتاً قدرتمند از چیپست هشت هسته ای اسنپدراگون ۶۳۰ و پردازشگر گرافیکی آدرنو ۵۰۸ بهره می برد. موتورولا این محصول را با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی به همراه درگاه حافظه microSD عرضه خواهد کرد.

به سنت این روزهای موبایل های هوشمند، Moto X4 نیز از دوربین پشتی دوگانه با سنسورهای ۱۲ مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود. بنابراین انتظار می رود که قابلیت های تصویربرداری آن در نور کم محیط به شکل محسوسی ارتقا یافته باشد.

موتورولا برای دوربین سلفی محصول تازه خود نیز یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی با میدان دید وسیع را در نظر گرفته است. این مجموعه سخت افزاری کاملاً جذاب را یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع پشتیبانی خواهد نمود. ظاهراً قرار است Moto X4 با قیمت ۳۵۰ یورو (معادل ۴۱۳ دلار) روانه بازار شود. گرچه هنوز تاریخ این رویداد مشخص نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی