ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نخستین تصویر از ساعت هوشمند Gear Sport سامسونگ لو رفت

طی نمایشگاه IFA امسال، انتظار می رود سامسونگ از دو پوشیدنی متفاوت رونمایی کند که یکی از آنها Gear Fit 2 Pro نام داشته و به صورت اتفاقی پیش از معرفی نوت 8 در وب ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۳ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۱:۰۰

طی نمایشگاه IFA امسال، انتظار می رود سامسونگ از دو پوشیدنی متفاوت رونمایی کند که یکی از آنها Gear Fit 2 Pro نام داشته و به صورت اتفاقی پیش از معرفی نوت 8 در وب سایت های برخی شعب سامسونگ در مناطق مختلف معرفی شد و دیگری، اسمارت واچی هیبریدی است که Gear Sport نام گرفته است.

تا به این لحظه، اطلاعات چندانی درباره Gear Sport در دسترس نیست و تنها می دانیم سیستم عامل Tizen 3.0 را به اجرا در خواهد آورد. اما به تازگی تصویری از متریال های تبلیغاتی سامسونگ منتشر شده که ظاهر کلی دستگاه را به ما نشان می دهد.

این تصویر ظاهراً متعلق به تبلیغات داخل فروشگاهی سامسونگ است که اطلاعاتی درباره محصولات تحت برند Gear را شامل می شود. در کنار Gear Sport، می توانیم محصولاتی مانند Gear Fit 2 Pro، هدست Gear VR به همراه کنترلر و ایربادهای Gear IconX را نیز ببینیم.

با توجه به آنچه می توان مشاهده کرد، Gear Sport از منظر ظاهری شباهت زیادی به Gear S2 دارد و به نظر می رسد مانند Gear S3، یک بار دیگر از بندهای 22 میلی متری استاندارد پشتیبانی خواهد کرد. متن زیرین تصویر Gear Sport نیز به این موضوع اشاره دارد که دستگاه می تواند تا عمق 50 متری آب از خود مقاومت نشان دهد.

در هر حال، انتظار می رود Gear Sport تا کمتر از یک هفته دیگر و به صورت رسمی در کنفرانس IFA سامسونگ معرفی شود. اما تا آن زمان، احتمالاً بسیاری دیگر از اطلاعات مربوط به Gear Sport زودتر از موعد مقرر در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • آریا
    آریا | ۳ شهریور ۱۳۹۶

    سامسونگ تا زمانی که از تایزن استفاده کنه. ساعتهای رنگ و وارنگش هیچ فروشی نخواهد داشت. تایزن مرده. باید دفنش کنه. بره سراغ اندروید ور

مطالب پیشنهادی