ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

به روزرسانی نرم افزاری HTC U11، فیلم برداری 1080p با 60 فریم بر ثانیه را به موبایل می آورد

کمپانی تایوانی HTC به تازگی آپدیت نرم افزاری تازه ای برای موبایل U11 خود منتشر کرده که حجمی برابر با 663 مگابایت داشته و ورژن نرم افزار دستگاه را به 1.27.400.9 ارتقا می دهد. این ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۳ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۳:۰۰

کمپانی تایوانی HTC به تازگی آپدیت نرم افزاری تازه ای برای موبایل U11 خود منتشر کرده که حجمی برابر با 663 مگابایت داشته و ورژن نرم افزار دستگاه را به 1.27.400.9 ارتقا می دهد.

این به روزرسانی جدید، یک قابلیت بسیار مهم به دستگاه اضافه می کند و کاربران پس از نصب آن، قادر به فیلم برداری با رزولوشن 1080p و 60 فریم بر ثانیه خواهند بود. HTC از اوایل امسال وعده افزودن این قابلیت را به پرچمدار خود داده بود و بالاخره به قول خود عمل کرده است. علاوه بر این، به روزرسانی حجیم U11 آپدیت امنیتی ماه آگوست اندروید را نیز شامل می شود و برخی جنبه های سیستم عامل را بهبود می بخشد.

به نظر می رسد کاربران هنگ کنگی زودتر از هرکس دیگری قادر به دریافت این به روزرسانی هستند. اوایل ماه جاری میلادی، HTC اعلام کرد که آپدیت جدید، در عرض چند هفته به دست کاربران می رسد و بنابراین، احتمالاً دارندگان این دستگاه در ایران باید مدتی برای دریافت آن منتظر بمانند.

مثل همیشه، توصیه می شود برای دریافت و نصب این به روزرسانی، موبایل به شبکه وای فای متصل بوده و کاملاً شارژ شده باشد تا حین نصب چنین پچ عظیمی، باتری دستگاه تخلیه نشود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • alliabbas
    alliabbas | ۴ شهریور ۱۳۹۶

    نیاز ب صد درصد شارژ نیست با شصت درصد ام میشه آپدیت کرد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی