ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

قیمت آیفون 8 اپل
تکنولوژی

تقویت احتمال عرضه آیفون 8 اپل با قیمت ۹۹۹ دلاری

تمام شواهد دال بر آن است که آیفون 8 نه تنها یکی از انقلابی ترین آیفون های اپل در چند سال اخیر خواهد بود، بلکه لقب گران ترین آیفون تاریخ را نیز به خود اختصاص ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۳ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۳:۱۵

تمام شواهد دال بر آن است که آیفون 8 نه تنها یکی از انقلابی ترین آیفون های اپل در چند سال اخیر خواهد بود، بلکه لقب گران ترین آیفون تاریخ را نیز به خود اختصاص خواهد داد. منبعی تازه به روزنامه نیویورک تایمز خبر داده که این موبایل هوشمند به طور قطع با قیمت ۹۹۹ دلاری روانه بازار خواهد شد.

شاید گرانی بیش از اندازه آیفون 8 برای مدیریت میزان تقاضای آن باشد

این بدان معنیست که آیفون 8 نسبت به مدل استاندارد آیفون های موجود در بازار حدود ۳۵۰ دلار گران تر خواهد بود. انتظار می رود که کمپانی اپل در ماه آینده میلادی از سه آیفون جدید رونمایی کند. دو نسخه ارتقا یافته از آیفون 7 و البته آیفون 8 به همراه طراحی کاملاً متفاوت و نمایشگر بدون حاشیه از نوع OLED.

قیمت حدود ۱۰۰۰ دلاری این محصول پیش از این نیز پیش بینی شده بود. دو دلیل برای تعیین چنین قیمتی ذکر شده است. اول این که این محصول با توجه به تغییرات نسبتاً گسترده اش می بایست فاصله قیمتی معناداری با آیفون 7 پلاس فعلی با برچسب ۷۶۹ دلاری داشته باشد.

دلیل دوم نیز مربوط به محدودیت ظرفیت تولید موبایل مذکور می شود. به نظر می رسد اپل می خواد قیمت بالای این موبایل مانع از استقبال بیش از اندازه به آن شود تا از این طریق بتواند در ابتدای امر عرضه و تقاضا را با یکدیگر هماهنگ نماید.

منبع روزنامه نیویورک تایمز همچنین شنیده های قبلی در خصوص قابلیت های تازه آیفون جدید از جمله سامانه تشخیص چهره سه بعدی و همچنین شارژ بی سیم را تایید می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • ali
    ali | ۴ شهریور ۱۳۹۶

    البته فکر نکنم انقلابی ترین آیفون باشه!

  • pouriya
    pouriya | ۴ شهریور ۱۳۹۶

    ای او اس خوبه ولی برای زمانی که فقط میخای اپ نصب کنی واز اپ ها استفاده کنی ....و تازه اونم با یک سری محدودیت ولی اندروید یعنی استفاده از همه ی امکانات گوشی و حتی فراتر از آن ...دسترسی به همه ی قسمت های سیستم عامل شاید امنیت رو پایین بیاره ولی کاربری که داره این امکاناتو فعال میکنه دانشش هم داره ....

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی