ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Apple TV اپل TV
تکنولوژی

پاییز منتظر اپل TV جدید با رزولوشن 4K و پشتیبانی از HDR باشید

خبرگزاری بلومبرگ معتقد است که آیفون 8 تنها محصول جدیدی نخواهد بود که به زودی با برند اپل رونمایی می شود. شنیده شده که پس از دو سال کمپانی ساکن کوپرتینو بالاخره قصد دارد اپل ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۳ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۳:۴۵

خبرگزاری بلومبرگ معتقد است که آیفون 8 تنها محصول جدیدی نخواهد بود که به زودی با برند اپل رونمایی می شود. شنیده شده که پس از دو سال کمپانی ساکن کوپرتینو بالاخره قصد دارد اپل TV را با قابلیت های جدید به روز رسانی کند.

حدود ۲ سال از عرضه نسل فعلی اپل TV می گذرد

بر این اساس نسل جدید ست آپ باکس اپل از پردازنده ای سریع تر برخوردار خواهد بود و می تواند از عهده پشتیبانی از استریم آنلاین ویدیوها با رزولوشن 4K و دامنه دینامیکی بالا (HDR) بربیاید. البته شکی نیست که برای بهره مندی از چنین محتواهایی باید صاحب یک تلویزیون هوشمند جدید باشید.

به جز این، فریم ویر نرم افزاری Apple TV نیز دستخوش تغییر خواهد شد تا علاوه بر تلفیق قابلیت های برنامه ریزی، محتواهای زنده را نیز بر اساس نوع عرضه کننده محتوا به کاربران ارائه دهد.

نسل چهارم ست آپ باکس اپل TV در اواخر سال ۲۰۱۵ روانه بازار شده بود. پس از آن بود که کمپانی هایی چون آمازون و Roku اقدام به ارائه محصولاتی مشابه با مشخصات سخت افزاری برتر و قیمتی پایین تر کردند. همین مسئله سبب شد که در جدیدترین گزارش ها سهم اپل از این بازار تا حدودی کاهش یابد.‍ بنابراین به نظر می رسد که اپل برای جا نماندن از رقبا ناچار به به روز رسانی محصول خود خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • abbas rezayee
    abbas rezayee | ۳ شهریور ۱۳۹۶

    ma montazerasham oon nmiad

مطالب پیشنهادی